ד"ר מאיה רוזמן התייחס בתוכניתה ברדיו 103FM לשאלת מאזינה בפייסבוק, שהביעה את חששותיה מכך ששמן קוקוס מזיק לבריאות. ד"ר רוזמן הסבירה כי מומלץ לקנות שמן קוקוס בכבישה קרה, ולא צריך לחשוש משומן רווי: "זה לא קללה ולא דבר רע, זה לא גורם למחלות לב".

"שאלה אחת מהפייסבוק, חנה פרנקו שואלת: שלום מאיה אני נוהגת להשתמש בשמן קוקוס לאפיה. השבוע דיברו על כך בטלוויזיה ששמן קוקוס מאוד לא בריא ומכיל מעל 80 אחוז שומן רווי, על איזה תחליף את ממליצה?"

האם תפריט נטול גלוטן תורם לירידה במשקל? מאיה רוזמן מסבירה

אילו דגני בוקר הם הכי בריאים? | מאיה רוזמן מייעצת

מה הכי כדאי לאכול ולשתות שיהיה לנו חם בחורף? | מאיה רוזמן

"לא ראיתי את הכתבה, אין שום בעיה עם שמן קוקוס, השומן הרווי זה לא קללה, לא דבר רע, לא גורם למחלות, לא למחלות לב, ובטח לא השמן שיש בקוקוס שהוא שמן בינוני. לא רווי כמו שיש בחי, שהמטבוליזם שלו שונה. אני בעצמי משתמשת בשמן קוקוס גם לעוגות וגם לעוגיות, וגם הבן שלי עושה את ההמבורגר הטבעוני עם שמן קוקוס. את לא צריכה תחליף, רק תקני שמן קוקס בכבישה קרה - לא מזוכך", הסבירה רוזמן. 

האמור באייטם זה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד.