לזכות לעשות טוב: נוכח הפער הטכנולוגי של משפחות רבות בישראל, שנוצר עקב משבר הקורונה, יוצאת קוקה-קולה במהלך רחב היקף, "לזכות לעשות טוב", בו תשתף פעולה עם היוזמה הלאומית של הפורום הכלכלי-חברתי, ''מתחשבים'', פרויקט ארצי הפועל לצמצום הפער הטכנולוגי בקרב ילדים ובני נוער ברחבי הארץ, ותסייע בתרומה עבור מעל 1000 מחשבים מחודשים למשפחות מעוטות יכולת בפריסה ארצית, וכן בהעלאת המודעות לתרומת מחשבים ישנים בקרב הצרכנים. 

'מתחשבים' היא יוזמה לאומית התנדבותית של הפורום הכלכלי-חברתי לאיסוף, השמשה והפצה של מחשבים מחודשים, הפועלת תוך תיעדוף צרכים בראייה לאומית רחבה. היוזמה נולדה בתחילת משבר הקורונה, כחלק ממהלך רחב לצמצום הפער הדיגיטלי בעקבות הלמידה מרחוק וההבנה שישנו מחסור במחשבים ואמצעי למידה למשפחות רבות בחברה הישראלית. היוזמה פועלת בשיתוף משרד הרווחה ומשרד החינוך ולמול מיפוי הצרכים והחוסרים שנעשו על ידם ברמה הלאומית, במיקוד על הפריפריה החברתית והגיאוגרפית וכן בשיתוף פעולה עם בית הנשיא ובברכתו המלאה של נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין. במסגרת המהלך המשותף, מי שיסייעו בחלוקת המחשבים יהיו עובדי קבוצת החברה המרכזית.

בנוסף, במסגרת מהלך "לזכות לעשות טוב" יצורפו למוצרי משפחת קוקה-קולה בכל הגדלים (למעט בקבוקי זכוכית) ספרות. המשתתפים בפעילות יצטרכו לאסוף את הספרות ולהרכיבם לכדי קוד המזכה בפרס, כאשר לכל פרס קוד אחר. בין הפרסים אשר יחולקו במסגרת המהלך: לפטופ, מצלמות מחשב, אוזניות, מסכי טלוויזיה, רמקולים, מכשירים סלולריים, אשר יסייעו למשפחות בימים אלו בתקשורת ובלמידה מרחוק וכן מכשירי גיימיניג, ארוחת משפחתיות ועוד.

שלי שמיר-קינן, סמנכ"לית שיווק קוקה-קולה בישראל: "קוקה-קולה שמה לה למטרה להוביל מהלכים למען החברה והקהילה. בתקופה זו לכולנו יש אחריות לצמצום הפערים החברתיים והדיגטליים, לכן החלטנו לשתף פעולה עם הפרויקט החשוב והמשמעותי של הפורום הכלכלי-חברתי, 'מתחשבים', להעלאת המודעות לתרומת מחשבים ישנים וכן לחלק במסגרת המהלך שלל מוצרים טכנולוגיים- כל אלו יסייעו למשפחות בבתים בתקופה זו. אני קוראת לחברות ולפרטים נוספים להצטרף למאמץ ולתרום מחשבים ליוזמה הלאומית החשובה הזו".

עינת זינגר, מנכ"לית הפורום הכלכלי חברתי: "משבר הקורונה והמעבר המהיר ללמידה מרחוק הציפו את הצורך ההכרחי והמיידי לאפשר לכל תלמיד ותלמידה בישראל גישה למחשב אישי לצרכי למידה. השמשה של מחשבים מיד שניה לטובת תלמידים ותלמידות היא פתרון מהיר, יעיל וסביבתי שיסייע לצמצם פערים במערכת החינוך. בניגוד ליוזמות אחרות, המערך הלוגיסטי של המיזם הלאומי והחבירה המשותפת של המגזר העסקי מבטיחים שמערכות המחשבים יגיעו באמת לאלו הזקוקים להם. אני מודה לקוקה וקולה על תרומתם ועל המהלך החשוב והעוצמתי להעלאת המודעות למיזם".