גבר שהלך לאיבוד שבוע שעבר, בתוך תעלת הביוב בעיר ניו לואיווסאן שבסין, נמצא כעבור שלושה ימים בזכות כך שהוציא את שתי אצבעותיו מבעד לחורי פתח הביוב. מורה לנהיגה שעבד בסמוך למקום הימצאו של הגבר, הבחין לפתע בשתי האצבעות מבצבצות מתוך מכסה הביוב, קרא לכוחות החילוץ והציל את חייו של הגבר האבוד.

מכסה הביוב בעל שני החורים הקטנים (צילום: רשתות חברתיות)
מכסה הביוב בעל שני החורים הקטנים (צילום: רשתות חברתיות)

המורה לנהיגה סיפר כי הוא שמע רעש מוזר, שהגיע מתחת לאדמה, בסמוך לבית הספר לנהיגה שלו. האיש, שעבד כמפנה זבל, סיפר לאחר החילוץ כי הוא נכנס אל הביוב על מנת לאסוף אשפה וככל הנראה נדד במחשבותיו ונאבד בין תעלות הביוב. כאשר הוא ניסה למצוא את דרכו חזרה הוא לא הצליח, ולכן הוא נתקע מתחת לאדמה במשך שלושה ימים. בשלב מסוים, עובד הזבל מצא פתח ביוב, שהיה אטום בעזרת בטון, אך בעל שני חורים צרים. על מנת להציל את עצמו, הוא הוציא את שתי אצבעותיו מחורי המכסה במטרה שאולי מישהו יבחין בכך. 

במזל, המורה לנהיגה שראה את אצבעותיו של הגבר הלכוד, קרא לכוחות ההצלה שניסו במשך חצי שעה להוציא אותו מהביוב, ולשם כך, הם שתמשו במוטות ברזל ובפטישים על מנת לחרוץ את המכסה. לי האונן, מפקד צוות החילוץ, אמר לערוץ התקשורת המקומי Yunnan TV: "לא יכולנו להשתמש במכונות כבדות כיוון שהגבר, שהיה לכוד בפנים, היה עלול להיפצע. לכן, היינו צוות של חמישה אנשים שהשתמשו בפטיש ולאט לאט חצבו במלט שאטם את המכסה". בנוסף, הוא סיפר כי הם הדירו לו מים דרך החורים הקטנים על מנת לוודא שלא יהיה מיובש מידי כשיצא מהביוב.