נער ליווי מניגריה הדהים את כל האורחים בחתונה כאשר הגיעה אליה עם שש נשים הריוניות, שלטענתו, הוא אבי כל הילדים שעתידים להיוולד. בעל מועדוני הלילה, מייק אס-נאוולי נוגו, אשר ידוע בכינוי "מייק היפה", הצליח לגנוב את ההצגה בחתונה של חברו, השחקן וויליאמס אוצ'מבה. בסרטון, שהועלה לעמוד האינסטגרם שלו, צולם מייק מקבל את פניה של כל אחת מהנשים, כל אחת בתורה, כשהוא מלטף את בטנן ומברך אותה. צפו בסרטון שהעלה מייק עם שש נשותיו ההריוניות:

על הסרטון ההזוי שהוא העלה, מייק רשם: "ראש הממשלה וששת אמהות לעתיד. אין פה טריק, אנחנו פשוט חיים את החיים שלנו הכי טוב שאפשר". הסצנה בסרטון קיבלה תגובות מעורבות של אנשים שהאשימו את מייק בכך שמשך את תשומת הלב בחתונה, כאשר הוא לבש חליפה ורודה מנצנצת וכמובן, כל אחת מהבנות לבשה שמלת נצנצים כסופה שתתאים לחליפתו. "זו אחת הסיבות שאני אצטרך לשמור על החתונה שלי כמו חייל על המשמר. אף אחד לא ירדוף אחרי תהילה במהלך החתונה שלי", כתבה אחת הגולשות. הסרטון שהעלה מייק כשהוא במיטה עם נשותיו:

איש העסקים, שאפשר לומר שדי מכור לאור הזרקורים, דואג להעלות לרשתות החברתיות באופן קבוע תיעוד של אורח חייו הראוותני, כשהוא בבגדים יקרים וחופשות בכל בעולם. בפוסט האחרון שלו באינסטגרם, מייק העלה סרטון בו הוא וארבע נשים עירומות שכבו במיטה, כאשר הוא מתעורר משינה, מתמתח סביבן ומחייך. גם הסרטון הפרובוקטיבי הזה יצר עניין רב ברשת, בייחוד לאור העובדה כי הוא הודיע שהוא מתכנן להתחתן עם אחת הנשים עוד השנה. 

מייק ידוע בפרובוקציות שהוא נוהג לעשות כאשר הוא מגיע למקומות חדשים. כפי שעשה בשנה שעברה, באירוע אליו הוא הגיע כשהוא נשען על משטח, שנישא באוויר על ידי שישה גברים חסונים, שלבשו תחתונים בלבד. עם זאת, בשנת 2017, מייק נעצר על ידי ממשלת מחוז לגוס שבניגריה בגין התנהגות לא הומנית ומשפילה, אחרי שפרסם סרטוני וידאו מטייל עם הנשים ברחוב והן חוברו לרצועה כמו כלב.