האם לנשיא רוסיה יש בת סודית? כך לפחות עולה מתחקיר שפורסם היום (חמישי) ברוסיה. לפי התחקיר, נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, עשוי להיות אבי ילדה, שנולדה בעקבות רומן עם אישה, שהייתה פעם מנקה וכיום שוויה מוערך בכיותר מ-100 מיליון דולר.

הדברים פורסמו בתחקיר שערך כלי התקשורת הרוסי פרואקט. המידע שפורסם בתחקיר קשר את פוטין לסבטלנה קריבונוג', המתגוררת כיום באזור בעיר סנט פטרסבורג השמור בעיקר לעשירי העיר ומקורביו של הנשיא הרוסי. בתה בת ה-17, אליזבטה קריבונוג', "דומה מאוד לנשיא רוסיה", כל על פי התחקיר. 

אנשי המערכת הרוסית בדקו את תמונתה של הנערה, אך לא פרסמו אותה מפאת גילה. תמונתה נבדקה בידי מומחה לזיהוי פנים, שטען על פי התחקיר כי ישנו דמיון של 70 אחוזים בין פוטין לילדה. "ממידע זה אנו יכולים להסיק כי הם עשויים להיות קשורים זה לזה", נכתב בתחקיר של פרואקט שציטט את חסן אוגיל, מנהל המרכז למחשוב חזותי באוניברסיטת ברדפורד בבריטניה.

עוד פורסם כי אליזבטה קריבונוג'יק נולדה בשנת 2003, כאשר באותו הזמו פוטין עדיין היה נשוי ליודמילה שרקנבה. על פי הפרסום, בתעודות הלידה של אליזבתה קריבונוג'י לא מופיע שם האב. הנערה, כך פורסם, חיה תחת שם בדוי במשך שנים - ומחקה מיד תמונות המציגות את פניה מחשבונותיה ברשתות החברתיות כאשר כתבים החלו ליצור עמה קשר.

ומה אומר על זה פוטין? בתחקיר נכתב כי גורמים בסביבת הנשיא הרוסי סירבו להתייחס לדברים, וסבטלנה קריבונוג' לא מסרה תגובה מטעמה. דוברו של פוטין הכחיש כי הכיר את האישה.