לפני יותר משנה וחצי, במהלך אירוע אליו הוזמנו 1,200 אורחים, השיאו בני זוג מצפון הארץ את בנם הבכור. לאירוע הם הגיעו כשהם טעונים אחד על השני עקב בעיה משפחתית, שהחלה לצוף מעל פני השטח כבר שנתיים קודם לכן. במהלך האירוע, פרץ ביניהם ויכוח קולני שאיבד שליטה ולמקום הוזמנו ניידות משטרה כדי להפריד בין בני המשפחה. בשיא המהומה בנם, החתן - עזב את האירוע. 

הדרמה התחוללה בשיאו של הערב, בו כולם אמורים היו לשמוח עבור הזוג המאושר. למרבה המזל, האירוע נמשך גם בהעדרו של החתן, אך ההסברים שניתנו במהלך הערב לאורחים המודאגים הותירו מבוכה רבה. רק לקראת המחצית השנייה של האירוע החתן החליט לחזור אל האולם, וניכר היה כי הוא מרגיש נבוך ומושפל "מההצגה" שארגנו לו הוריו.

מאותו אירוע, שהפך לנושא השיחה העיקרי במהלך השנה וחצי האחרונות, החל תהליך גירושין, אך דווקא בין הורי החתן, שהיו נשואים במשך 25 שנים. האב, איש בעל הון ונכסים רבים, טען באמצעות עורכת הדין שרין סולן, כי לאשתו אין חלק באדמות ובנכסים שבבעלותו ולכן היא אינה זכאית לדבר מהרכוש המשותף. בנוסף, הבעל ביקש מבית המשפט לפסוק עבורו פיצוי של מאות אלפי שקלים בגין עוגמת נפש שנגרמה בחתונת בנם. 

בימים אלו, בית המשפט יאלץ לקבוע האם המריבה גרמה לאבי החתן את עוגמת הנפש שעליה נדרשו הפיצויים. בעקבות כך, עו"ד סולן טענה כי יש לחייב את האישה בהוצאות החתונה ודרשה לקזז את חלקה ברכוש המשותף. עם זאת, בית המשפט טרם קבע האם יפעלו כהמלצת עורכת הדין או שמא יחלקו את הרכוש שווה בשווה בין השניים. 

"אם יתברר כי היוזמה למריבה באירוע הייתה של האישה, דבר שניתן לבדיקה בעקבות חקירת משטרה, שהחליטה לסגור את התיק כיוון שלא התרחשה אלימות פיזית, אזי לבית המשפט לא תיהיה ברירה אלא לפצות את הבעל", קבעה עורכת הדין. בניגוד לכך, האישה טענה: "המריבה נגרמה כתוצאה מאלימות של בני המשפחה של בעלי ולא בגללי או בגללו". בימים אלו, הבעל עזב את ביתם המשותף ועבר להתגורר בדירה אחרת, ובמקביל הליך הגירושין עדיין נמשך.