עם ג'קט הספורט השחור שלו, משקפי השמש והקסדה הכתומה שמתאימה בדיוק לאוזניו החמודות, בוגי הכלב הפיליפיני לגמרי יכול לקחת חלק בכל חבורת אופנוענים קשוחה. הכלב, בן ה-11, שחי עם בעליו, גילברט דלוס רייס, מאזן בצורה מושלמת את רגליו האחוריות על קצה מושב האופנוע וכפות רגליו הקדמיות שולטות בכידון. בעקבות המיומנות המדהימה, אין ספק שבוגי הכלב הפך לסלב מקומי שמשך את תשומת הלב של כלל התושבים. צפו בתיעוד המדהים של בוגי על האופנוע:

בוגי הכלב האופנוען (צילום: רויטרס)

רייס, שבבעלותו חנות אופנועים במחוז קאוויט שבסמוך לבירה מנילה, הסביר בראיון לרויטרס: "הדבר הראשון שלימדתי אותו היה כאשר הוא היה בסביבות גיל ארבעה חודשים. נהגתי להסיע אותו איתי בכל פעם עד שהוא התרגל ולמד את השיטה". הוא המשיך וסיפר כי יום אחד, בוגי החל  לעקוב אחריו בכל פעם שיצא מהבית וברגע שמנוע האופנוע היה משמיע צליל – הכלב היה נרגש וזינק על האופנוע במהירות. 

בוגי הכלב ובעליו גילברט דלוס רייס (צילום: רויטרס)
בוגי הכלב ובעליו גילברט דלוס רייס (צילום: רויטרס)

רייס הסביר כי בוגי עוזר לו מאוד בעסק בכך שהוא מפתה את הלקוחות הסקרנים, שלהוטים בכל פעם לצלם את כלב הפלא שנוהג בעצמו על אופנוע. בנוסף, הוא אפילו הוכיח את עצמו ככלב שמירה נאמן בכך שרדף אחרי חבורת גברים שניסו לגנוב את שרשרת הזהב של בעליו. לדבריו של הבעלים, בוגי נרכש על ידו כשהיה בן חודש בלבד, תמורת 100 פזו (10 שקלים). "אני רואה בבוגי כמו בן בשבילי, כיוון שהוא היה איתי 11 שנים והפך לחלק בלתי נפרד מחיי. עברנו כל כך הרבה הרפתקאות והיינו במקומות רבים יחד. אני לא חושב שאוכל להחליף אותו לעולם", סיכם רייס.