כוכבת האינסטגרם המפורסמת, פייג' וולן בת ה-28, היא בעלת חשבון נוסף באפליקציה בו היא עוזרת לנשים לגלות האם בני הזוג שלהן בוגדים בהן. הצעירה, שחיה בקליפורניה, ארה"ב, צברה מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות בזכות תמונות שהיא מעלה, בהן היא מתעדת את השיחות שלה עם גברים שנמצאים במערכת יחסים, אך עדיין מפלרטטים איתה – מבלי שהם יודעים מה המטרה לשמה היא נשלחה. דוגמא לשיחה באינסטגרם עם גבר אקראי, שנמצא במערכת יחסים:

כך וולן תפסה גבר בוגד בבת זוגו (צילום: רשתות חברתיות)
כך וולן תפסה גבר בוגד בבת זוגו (צילום: רשתות חברתיות)

הצעירה משתמשת במראה שלה על מנת לתפוס את הבוגדים על חם, ובעקבות כך, נשים מכל העולם נעזרות בשירותיה של וולן. לדבריה, היא הבחינה כי היא החלה לקבל הרבה הודעות באפליקציה, בחשבונה הפרטי, וכאשר היא הסתכלה על המשתמש של הגברים ששלחו לה הודעה, היא נוכחה גלות כי על פי התמונות שהם העלו, הם נמצאים במערכת יחסים. "זה גרם לי לתהות האם בנות הזוג שלהם יודעות על כך או האם אכפת להן מכך שבני הזוג שלהן מפלרטטים עם נשים אחרות ומגיבים להן על תמונות בביקיני". בעקבות כך, וולן החליטה להשתמש בכוח האינסטגרם שלה לטובה ולעזור לנשים. 

פייג' וולן, דוגמנית האינסטגרם שחושפת בוגדים (צילום: רשתות חברתיות)
פייג' וולן, דוגמנית האינסטגרם שחושפת בוגדים (צילום: רשתות חברתיות)

תחילה, היא נהגה לעלות לסטורי את התמונות של השיחות שלה עם הגברים השונים כדי לראות האם הם ימשיכו את הקשר איתה. לדבריה, רוב הגברים הפסיקו לענות לה, או שהם הודו בפניה כי הם נמצאים במערכת יחסים. באחת השיחות שהיא העלתה לסטורי, אפשר היה לראות כיצד היא הצליחה לתפוס במהירות גבר אחד, קצת פחות נאמן. בשיחה היא כתבה לו: "חשבתי שאתה חמוד וקיוויתי שנוכל להיפגש, אם אתה רווק כמובן". הגבר מיד ענה: "אני רווק מספיק", וניסה לקבוע פגישה עם וולן. 

למרות שוולן נשלחה אל הגבר על ידי בת זוגו החשדנית, והיו לו תמונות עם בת זוגו בעמוד האינסטגרם שלו, הגבר משיך לשקר וטען כי הוא בת הזוג שלו גרים במקומות מרוחקים ולכן הוא נחשב רווק. כך, וולן עזרה לזוגתו של הגבר להבין כי הוא שקרן שמוכן לנהל קשרים מהצד. גברים רבים כעסו על עמוד האינסטגרם, שלטענתם, נועד על מנת להפיל גברים תמימים בפח. גולש אחד כתב: "היא פונה לגברים ומתחילה איתם, בטוח שיהיה לפחות גבר אחד שלא יעמוד בפיתוי", בעוד אחר הוסיף: "את סתם מפרקת זוגות".