פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עו"ד עמית חדד, התראיין הבוקר (שני) לגל"צ וטען בעניין המשפט הצפוי: "כשבית המשפט ייחשף לכל החומרים, הוא לא יישאר אדיש לזה, אין ספק שכתב האישום יבוטל. מישהו פה איבד את הצפון. היום כולם מבינים את זה". הוא הצהיר: "כל אבן שאתה הופך בתיק הזה, אתה מגלה שנעשו דברים חמורים מאוד".

"כשקוראים את הדברים מבינים שנעשה פה דבר חמור, לא חקרו עבירה, הדבר הזה צריך להיות ברור לכולם. המשטרה אמורה לחקור עבירות, פה חקרו בן אדם וניסו בכל האמצעים הפסולים שיש לנסות ולאתר עבירה, וכשלא מצאו אותה התאימו או יצרו עבירה חדשה. זה דבר חמור מאוד", הוסיף חדד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מדבר על החלטת מנדלבליט. צילום מתוך עמוד הטוויטר של בנימין נתניהו

גם עורך דינו של נתניהו, בעז בן צור שהתראיין הבוקר ל"כאן ב'", הצטרף לקריאות לפיהן, "נתניהו סומן כמטרה" ואמר: "אני לא חי ממניעים, אלא עם תוצאות. הטיעון אומר כי במשך שלוש שנים היו חקירות מאוד מוכוונת. התוצאה היא, שמוגש כתב אישום שאומר המציאה הגדולה שיש פה היא בעניין של סיקור. אנחנו רואים חוקרים שנוקטים באמצעים מאוד פסולים, עד כדי איומים, פיטורים, כדי להגיע לתוצאה".

כשנשאל לגבי הפרקליטות בעניין נתניהו, אמר: "אני אגיד בצורה ברורה – המטרה היא מטרה שסומנה, ואני אומר את זה אחרי שאנחנו עוברים על עשרות אלפי עמודים שישנם. הגיעו לאנשים בסביבת רה"מ ואיימו – 'תן לנו מידע כללי, ספר לנו על החשד, תן לנו מידע'. כשהם משיבים שאין להם מה לתת, הם אומרים 'זה אוויר'". 

בן צור סיכם: "הטענה כי כתב האישום נגד נתניהו היה מכוון מראש, יש לה אחיזה בעולם המשפט. הייתה כאן להיטות אינסופית של הרשויות למצוא משהו. כולם היו באיזושהי תחרות, מי יביא את הראש של נתניהו, גם עד המדינה אמר את זה במסגרת החקירות. לגבי המניעים, אני לא חושב שזקני ציון ישבו וכוננו מהלך, אבל ניסו ליישם כתב אישום".