בפעם השניה בתוך ארבע שנים: בית משפט השלום באשקלון הרשיע הבוקר (שני) את שולמית צרפתי, הבעלים והמנהלת של גן הילדים "לגעת בטבע - גן הכפר" באשקלון, בתקיפת פעוט כבן שנתיים. בשנת 2016 הורשעה הגננת בנסיבות מחמירות ונגזרו עליה שישה חודשי עבודות שירות.

מכתב האישום שהוגש נגד הגננת בשנה שעברה עולה, כי בתחילת חודש אוקטובר 2018, בשעות הבוקר, ישבו הפעוטות בגן לאכול ארוחת בוקר. ד', פעוט בן שנתיים ושלושה חודשים, סירב לשבת ונעמד ליד הסייעת. צרפתי, כך על פי כתב האישום, הרימה את הפעוט והושיבה אותו בחוזקה בכיסא סמוך אליה. הפעוט בתגובה לכך, החל לבכות וזרק את צלחת האוכל שלו לרצפה. צרפתי צעקה עליו והוא נתן לה מכה בידה.

לדברי השופטת ענת חולתא, בשלב הזה, אחזה צרפתי ביד אחת בשיערו של הפעוט, "תקפה אותו, נתנה לו מכה על היד, משכה את ראשו בשיערו  והכתה אותו מספר פעמים על פיו".

הסייעת שהייתה עדה לאירוע, התעמתה עם צרפתי על האירוע ועזבה את הגן. זמן קצר לאחר אותו האירוע, נעצרה צרפתי, הוגש נגדה כתב אישום והיום כאמור היא הורשעה.

השופטת אף התייחסה במהלך הדיון לדברי הסייעת שהגישה את התלונה למשטרה, ואמרה כי  "יש לקבל את העדות של המתלוננת שהייתה עדת ראיה של האירוע. התרשמתי מעדות הנאשמת ובתיעוד מצלמת הגן בו רואים את המתלוננת מתעמתת עם הנאשמת והיא מדגימה את פעולת הנאשמת. גרסאות הנאשמת לעזיבת המתלוננת מותירים רושם בלתי אמין".