סרטון, שהפך לוויראלי בכל העולם ועורר סערה רבה ברשת, מציג את הרגע בו, במהלך טקס החתונה, אמה של הכלה העניקה לחתן המיועד מתנה לא שגרתית שהותירה גם את הכלה עצמה בהלם מוחלט. על פי הדיווחים ברשתות התקשורת המקומיות בהודו, האירוע התרחש ביום רביעי האחרון ותועד על ידי האורחים, שהיו המומים לראות את חמותו של הבעל מעניקה לו רובה קלצ'ניקוב AK-47. צפו בסרטון מטקס החתונה:

המתה ההזויה שקיבל החתן מחמותו (צילום: מתוך טוויטר)

הסרטון של הענקת מתנת החתונה הועלה לטוויטר ובו אפשר לראות את החתן, שישב ליד כלתו במרכז הבמה, בעוד שאר האורחים מקיפים אותם. כאשר אמה של הכלה נכנסה אל עדשת המצלמה אפשר היה לראות אותה מעניקה את ברכתה לזוג הטרי. אך לפתע, אפשר היה לראות אותה מסמנת לאחת מהאורחות להעביר לה את המתנה שרכשה לבעל – רובה קלצ'ניקוב מדגם AK-47. החתן היה נראה המום ותחילה לא הגיב, אך לאחר מכן קם בצייתנות וקיבל את המתנה ההזויה

הסרטון עורר דיון סוער ברשתות החברתיות, כאשר חלק מהגולשים ביקרו את מתנת החתונה, אך חלקם שיערו כי ככל הנראה מדובר במסורת. אחד הגולשים כתב: "זה ממש מוזר. אני מבין שזה בטח היה מסורת משפחתית, אך אני מקווה שזה לא מייצג את כלל התרבות של המדינה". אחר כתב: "הוא קם לקבל את המתנה כנדרש לעשות זאת, אך גם התיישב שכשהיא ביקשה ממנו, אין ספק שהיא שולטת בהם", בעוד אחרים הבחינו כי הסיטואציה הייתה מביכה עבור הכלה, שהייתה נראית לא נינוחה לאור המתנה שרכשה אמה לבעלה הטרי.