דיילת של חברת "british Airways" גרמה לסערה בעולם, אחרי שהתגלה כי היא מוכרת שירותי מין ומפתה את הנוסעים. הדיילת, ששמה טרם הותר לפרסום, החלה להציע את עצמה למכירה דרך אפליקציית OnlyFans, שמספקת תכנים למבוגרים בתשלום. בנוסף לכך, היא מציעה למכירה גם את התחתונים שלה ואת מדי הדיילת "הסקסיים" שלה. כאשר התגלה כי היא מציעה לנוסעים חווית קיום יחסי מין על המטוס כשהוא באוויר – נפתחה החקירה בנושא.

הדיילת מציעה למכירה את זוג התחתונים שלה תמורת 25 ליש"ט (110 שקלים) ומספקת את שירותי המין בתשלום משתנה בהתאם לתנאים ולדרישות הלקוח. בנוסף לכך, היא גם שמחה לקיים את המפגשים המיניים עם לקוחותיה במדינות שונות בעולם, על פי יעד הטיסה, אך מצהירה: "על הלקוח להזמין עבורי מלון, אחר שזה שמקבלים הדיילים, לצורכי פרטיות". 

בנוסף לכך, הדיילת מציעה לנוסעים קיום יחסי מין על המטוס בזמן שהוא באוויר, כפי שכתבה באפליקציה: "אם תרצה אי פעם בילוי למבוגרים על הסיפון, כל שעלייך לעשות הוא לתת לי סכום כסף שנקבע ותזכה לחוויה אחרת לגמרי על פי בחירתך". מעבר למכירת גופה, הדיילת מתגאה גם בקיום יחסי המין שלה עם עובדי המטוס. אפשר לראות זאת בפוסט האחרון שלה באפליקציה למבוגרים, שם היא העלתה תמונה שלה שרועה על מיטה בבית מלון וכתבה: "שום דבר אינו טוב יותר להשתכר עם הטייס כדי שהוא יוכל לעשות בי כרצונו". 

גורם שמעורב בפרשייה, מטעם חברת התעופה אמר לעיתון החדשות The Sun: "ברור מאליו שהיא עובדת בזנות ומקדמת את עסקיה בכך שהיא דיילת שלובשת את מדי חברת התעופה שלנו. מדובר במקרה מזעזע וזו לא התדמית שחברת BA רוצה שיהיה לצוות העובדים שלה". לדבריהם, מביע זלזול בשאר עובדי החברה, שלא יכולים להרשות לעצמם את כל המותרות שהיא מרוויחה בכך שהיא מוכרת את גופה. נכון לזמן כתיבת שורות אלוף דובר חברת התעופה הודיע לתקשורת כי החברה בוחנת את הטענות והם שואפים למצות איתה את הדין.