זה לא בדיוק בוחן פתע, אלא שאלות שרבים שואלים את הביבי ולא זוכים לתשובות אמת, ברוח תרבות הפייק שהנחילו לנו הוא, הנשאר (?), ועמיתו, הטראמפ היוצא. העיתוי לשאלות - כמו כמעט כל דבר אחר בהווייתנו כבעלי חיים עם אזרחוּת, כולל התקשורת מוּטַת עמיתסגלשרונגלאיילהחסונברדוגו - הוא בהחלט פוליטי: צווחות הזמבורות של הבחירות המתקרבות, העולות מהרחוב.

נתניהו על הבחירות: "נתנגד לפיזור הכנסת"

למה אתה רוצה למהר לבחירות?
א. כי הסקרים מראים שאתה עולה, שהבייס גדל, שהחרדים קיבלו תו סגול לכל, כולל תקציבים כשאין תקציב; שהמתנחלים הכילו את אי־הסיפוח; שריסקת את המשותפת ואת כחולבן וגנץ ותנקנק גם את בנט, "הכלב הקטן", ואת שקד?
ב. שהמצב הכלכלי הנורא עדיין לא משפיע פוליטית, עצירת התקציב מעורפלת לעמישראל, ויש להזדרז כל עוד זעם המובטלים, העצמאים ובעלי המשכנתאות לא התפרץ?
ג. שלמתנגדיך אין בינתיים מועמד אלטרנטיבי ובייס נאמן ומאוחד, וצריך למהר וללכלך על לפיד, בנט, ברק, ניסנקורן, חולדאי, איזנקוט, לבני וליברמן, לפני שיתכנסו תחת אלונקה אחת?
ד. שהתעמולה הענקית לתיירות בדובאי, בעזרת כל כתבינו שמכייפים באמירויות, והחיסול המרשים באיראן, שהערפול יאה לו מהיהירות (הרמז שלך "אני לא יכול להגיד הכל"), ופתיחת פיילוט הקניונים ותקוות החיסונים הקרובים - כולם יטשטשו למצביעים את בעיות השחיתות הנוראה, השקרים, הניהול האיום והמתמשך של המלחמה בקורונה באיומי סגר ובדיווחים סותרים, מתן אוטונומיה לחרדים וללא אכיפה; וישכיחו את מחדליך וחטאיך בכלכלה, בתעסוקה, בצוללות, במיגור הפשיעה במגזר הערבי, ובמיגור האלימות כלפי בעלי החיים מזן האישה?

אז למה אתה מהרהר במקביל בדחיית הבחירות ליוני?
א. כי עד אז יגיעו החיסונים וניווכח שישראל בהובלתך ניצחה את הקורונה?
ב. כי עד אז ידעכו ההפגנות? כי עד אז תצליח לבטל את המשפט/ להגיע להסדר?
ג. כי עד אז יחוסל, אי"ה, נסראללה?
ד. כי אתה נהנה נורא להמשיך להחזיק את המדינה בביצים?

למה אתה מתנגד לוועדת הבדיקה לענייני הרכש הביטחוני שהקים שר הביטחון?
א. כי אתה מעדיף עליה ועדת חקירה ממלכתית עם מלוא הסמכויות?
ב. כי לא תוכל להעיד שם מבלי לגלות מהו ה"סוד" הגדול שנצרת משר הביטחון והרמטכ"ל בעניין אישור מכירת הצוללות למצרים?
ג. כי "אין כלום כי לא היה כלום" ו"הכל כבר נסרק במסרקות ברזל", והיועץ המשפטי (שניתן לסמוך עליו, כשנוח לך) קבע שאתה "נקי מכל חשד בעניין"; וגם החליפי בעצמו אמר, בהתקפלותו לפני ארבעה חודשים, ש"אין צורך בחקירה בגלל קביעת היועץ המשפטי"?
ד. כי הבדיקה, כמו בקולונוסקופיה, מצריכה טשטוש (מול תצהירי מפקדי וראשי מערכת הביטחון) ואין לך זמן לכך, כי אתה מחויב לאי־הגשת התקציב בזמן ולמועד הבחירות הבאות?

מה תעשה כדי לא לעמוד למשפטך הפלילי הקרב ובא?
א. דווקא תעמוד כגבר מול שופטיך ותוכיח לכל ישראל והעולם שאמת דיברת ונכון עשית, כל קדנציותיך כמנהיג מליגה אחרת?
ב. לא תתפלא אם איזה עמיתאיילהשרון יחשפו בטיימינג מדהים, יומיים לפני, ממצאים מדהימים על שלושת שופטיך?
ג. אתה סומך על איראן שתגיב וטראמפ שיגיב על תגובתה, והסמטוכה שתתעורר תדחה את המשפט?
ד. אתה מקווה שמרוב דחיות הפריץ ימות, או שהסוס ימות, או שהעניין הציבורי במשפטך ימות, יחד עם האמת?