פירסון טון, גבר אמריקאי שחווה דיכאון קשה כתוצאה מנישואי הכושלים, פנה אל רופא המשפחה שלו לקבלת ייעוץ ומרשם לקנאביס רפואי. בעקבות כך, מתנהלת בימים אלו תביעה כנגד הרופא, ד"ר רונלד רוזן, במסגרתה הגבר טוען כי לאורך כל התקופה הוא ניהל רומן עם אשתו, כך על פי הדיווחים בערוץ התקשורת האמריקאי The Bulletin. 

בתלונה, שהוגשה בשבוע שעבר, בבית המשפט במחוז דשוטס, טון תבע את הרופא על סך 2.9 מיליון דולר בגין רשלנות מקצועית. "כתוצאה מהתנהלותו של ד"ר רוזן, התובע חווה מצוקה נפשית קשה הכוללת את אובדן נישואיו והרס רגשי וחברתי", נכתב בתביעה. בין השנים 2015-2018 טון, אשתו ושני ילדיהם טופלו באופן קבוע בקליניקה של ד"ר רוזן "Open Paths Integrative Medicine". בשלב מסוים, אשתו של טון והרופא החלו ברומן סודי. 

בנובמבר 2018, טון נסע אל ד"ר רוזן על מנת לקבל טיפול בדיכאון, שנגרם כתוצאה מהלחץ במערכת היחסים שלו. על פי התביעה, מאוחר יותר לטיפול נודע לטון כי ד"ר רוזן היה ניהל רומן עם אשתו במשך תקופה ממושכת, ובני הזוג החליטו להתגרש. עורך דינו של טון, ג'יימס ד' יוגלי, סירב להגיב לעיתונות. בימים אלו, נערך הדיון בבית המשפט וטרם נקבע מה יהיה עונשו של ד"ר רוזן.