בעקבות טרנד באפליקציית הטיקטוק, בו המשתמשים מרימים יד ומספרים על חוויה הזויה שעברו במטרה שאנשים יזדהו איתם, סרטון אחד הפך לוויראלי במיוחד, כאשר הגולשים קבעו: "אין לסיפור הזה מתחרים". בסרטון הצעירה הרימה את ידה וטענה כי חתונת החלומות שלה נהרסה על ידי חמותה, שלכאורה, גרמה לבעלה הטרי להיפרד ממנה יום בלבד אחרי החתונה. צפו בסרטון הוויראלי של ג'יליאן ששבר את הרשת:

@jillian_diana

true story. ##fyp ##foryoupage ##putyourfingerdown ##HurtMyFeelings ##SongOfTheSummer

♬ original sound - Jillian

הכלה שבורת הלב, המכונה ברשת החברתית דיאנה ג'יליאן, שיתפה את הצד שלה בסיפור בסרטון שצבר למעלה מ-16 מיליון צפיות. בסרטון, ג'יליאן הרימה את ידה והחלה את הסיפור במשפט: "תורידי את האצבע אם...", כאשר אחריו משתמשי האפליקציה נוהגים לספר סיפור יוצא דופן על עצמם. ג'יליאן טענה כי היא ובעלה הטרי התחתנו על חוף במקסיקו והיו מאושרים, עד הרגע בו חמותה התערבה בסיטואציה וביקשה מבנה לבחור – אמו או אשתו. 

ג'יליאן בחתונה במקסיקו (צילום: צילום מסך טיקטוק)
ג'יליאן בחתונה במקסיקו (צילום: צילום מסך טיקטוק)

לדבריה, הבעל הסיר את טבעת הנישואין ו"זרק" אותה ואת הבחורה יום בלבד אחרי החתונה. ג'יליאן טענה כי חמותה קנאה בקשר של בנה עם אשתו החדשה ובתשומת הלב שהעניק לה והיא אפילו סטרה לה וקיללה אותה. היא המשיכה וסיפרה כי מיד אחרי שבעלה הטרי נפרד ממנה, היא ניסתה לחזור אל קנדה, מדינת המוצא שלה, אך גילתה כי השמיים נסגרו לכניסה אווירית בעקבות מגיפת הקורונה. לאחר מכן, הסיפור המשיך והחמיר כאשר היא סיפרה שהיא "נתקעה בדירה" עם בן זוגה לשעבר, על אף שבני משפחתו אסרו על השניים להיפגש. 

כשהסתיים הסגר, ג'יליאן חזרה אל ביתה וניסתה לדבר עם בעלה על הגירושין, אך הוא סירב. לבסוף, היא טענה באופן מוזר כי בעלה הטרי עבר לגור בדרום אפריקה והצטרף לקרקס – מה שהיה נשמע כמו בדיחה, אך לטענתה הוא אמיתי לגמרי. הסרטון הפך במהרה לוויראלי וצבר מיליוני תגובות של הגולשים, שנדהמו מהסיפור ההזוי והמורכב. צפו בסרטון ההמשך של ג'יליאן:

@jillian_diana

##greenscreen

♬ original sound - Jillian

בסרטון נוסף שהעלתה ג'יליאן, היא סיפרה כי היא מאוד הופתעה לראות עד כמה הסרטון שלה הפך לוויראלי וכמה אנשים תמכו בה והזדהו איתה. בנוסף לכך, באחת התגובות על הסרטון הראשון, היא נשאלה מדוע היא לא מתגרשת מבעלה. בסרטון ההמשך היא הסבירה כי על פי החוק בקנדה, על השניים להיות פרודים לפחות שנה וכי בזמן תהליך הגירושין הם שניהם צריכים לשהות במדינה. הבעל, כאמור בסרטון הראשון, לא נמצא בקנדה ולכן אין באפשרותם להתגרש.