צוללן בר מזל הצליח להתחמק בשנייה האחרונה מכריש פטיש שהתקרב אליו בזמן שהוא דג עם רובה ציד דגים. דיון קריק, שחי בקווינסלנד שבאוסטרליה, תיעד את עצמו בזמן שחיפש סרטנים בקרקעית הים בסמוך לחוף. לפתע, משום מקום הגיח כריש פטיש שהחל לנסות לתקוף אותו, אך במזל גדול הוא תועד כשהצליח לשחות במהירות לאחור, לפני שהמצלמה איבדה שליטה במהלך ניסיון ההתחמקות. צפו בתיעוד המדהים של רגע המפגש עם הכריש:

בסרטון שהועלה לפייסבוק, דיוק כתב: "צולל סרטנים. בדקה הבאה יש כריש פטיש שהגיע משום מקום!". בראיון לערוץ התקשורת 9News קריק סיפר: "ניסיתי לסדר את המצלמה, שפתאום ראיתי את הכריש שוחה בזווית העין שלי". הוא סיפר כי על מנת להרחיק את הכריש הוא הכה אותו בחוזקה עם המקל, שאליו הייתה מחוברת המצלמה, וכך הצליח להינצל. "דחפתי אותו פעם ראשונה עם המקל אך הוא שוב חזר", העיד קריק והוסיף: "רק אחרי הפגיעה השלישית הוא התרחק ממני". צפו בראיון של קריק עם רשת החדשות האוסטרלית 9News:

מיד אחרי ההיתקלות המבהילה, קריק שחה מהר בחזרה אל מעל פני המים, ללא כל פגע, והושיט יד לחברו שהיה על הסירה. בראיון הוא נזכר ברגע: "הייתי האדם היחיד במים ועל הסירה היו עוד שני אנשים. במבט לאחור, אני בר מזל אך באותו הרגע לא הרגשתי כך". בהמשך, הוא הוסיף ואמר כי הוא לא רוצה לקחת חלק בסטטיסטיקה של תקיפות הכרישים הרבות שמתקיימות באוסטרליה. לכן, הוא ציין כי עליו להיות זהיר יותר ולנקוט שמקדמי זהירות נוספים. "בשבוע הבא אקנה לעצמי כרטיס לוטו", סיכם קריק בהומור.