כתבת של חברת חדשות הספורט NFL גילתה שבן זוגה בגד בה אחרי ששעון ה-FitBit שלו התריעה במהלך שעות הלילה המאוחרות על פעילות ספורטיבית. ג'נה סלטר, שחיה בטקסס, ארה"ב,  נהגה לסנכרן את שעון הכושר שלה יחד עם של בן זוגה בזמן שהיו  מבצעים פעילות ספורטיבית יחד, היא רק לא תארה לעצמה מה היא עלולה לגלות. הפוסט שהעלתה כתבת הספורט:

סלטר סיפרה כי בן זוגה קנה לה את השעון כמתנה לחג המולד בשנה שעברה וכי מאז הם היו עושים כושר יחד. במהלך הזמן, השניים רצו לעודד אחת את השני לרוץ ולעקוב אחרי מדדי הכושר אחד של השני, והם החליטו לחבר בין השעונים על מנת שיהיה להם קל להיות במעקב אחר רמת הכושר האחד של השנייה. עד בחודש מאי האחרון, שעון ה-FitBit שלה הראה לפתע על פעילות כושר חשודה שבעלה ביצע בסביבות השעה 04:00 לפנות בוקר. 

אחרי המקרה היא פרסמה בעמוד הטוויטר שלה: "חבר שלי לשעבר הביא לי שעון כושר כמתנה לחג. אהבתי את המתנה מאוד סנכרנו את השעון אחד עם השני ונהגנו לעשות ספורט יחד. הכל היה טוב עד שרמת הפעילות הגופנית זינקה לפתע באפלקציה", והוסיפה: "הלוואי שהסיפור לא היה אמיתי". אז למקרה שמישהו חשב שאולי הגבר ישב בחדר הכושר באמצע הלילה, סלטר כתבה: "התרעת ספויילר – הוא לא נרשם לאימון כושר בשעה ארבע לפנות בוקר". 

הפרסום של סלטר הצליח לעורר הגולשים, שהופתעו מהדרך הלא שגרתית בה התגלה הסיפור. אדם אחד כתב: "מבין כל הדרכים להיתפס, זה חייבת להיות אחת מהדרכים המיוחדות ביותר", בעוד אחר הוסיף: "נשמע שקפצת קצת למסקנות ג'נה. אולי הוא כמוני, שקם לרוץ כל בוקר בשעה 04:00?". הנשים דווקא היו אלו שהתלוצצו על בתגובות על הפוסט וטענו כי אולי השעון הוא דווקא רעיון טוב לגלות האם בן הזוג בוגד.