סרטון הטיקטוק של האנה ויברט, שצולם והועלה לרשת בתחילת שבוע שעבר, צבר למעלה מ-37 מיליון צפיות והפך לוויראלי בכל העולם. בסרטון המבהיל גבר זר נכנס אל ביתה של הנערה והפחיד אותה במיוחד. אז מי הבחור שפרץ אל ביתה של הנערה בשידור חי? צפו בסרטון המבהיל של הגבר שפרץ אל ביתה של הנערה:

תיעוד הגבר שפרץ לביתה של הנערה במהלך הסרטון (צילום: מתוך טיקטוק)

בסרטון אפשר לראות את ויברט רוקדת לצלילי השיר River של הזמרת בישופ בריגס, כשלפתע היא נעצרה בפתאומיות כשאדם זר נכנס אל ביתה דרך המרפסת שלה. ויברט המבוהלת החלה לשאול את הגבר מי הוא ולנסות להבין מדוע נכנס אל ביתה בחופשיות. היא הפצירה בו "בבקשה תעזוב", ולקחה במהירות את הטלפון שלה על מנת לנסות ולתעד אותו. היא הספיקה לתפוס את הגבר, שלבש חולצה אדומה, לשניות ספורות לפני שהוא יצא מהדירה וסגר אחריו את הדלת. 

לדבריה, האיש מתגורר בניין שסמוך לדירתה שבמרילנד, פלורידה, אך השניים מעולם לא דיברו. בראיון שערכה ויברט עם רשת החדשות FOX5, היא אמרה: "כשהוא רק נכנס הוא חייך אליי ופשוט מלמל. הוא שם את הידיים בכיסים וזה מה שהפחיד אותי מההתחלה כי חששתי שיש לו נשק, אך הוא לא הוציא אותן מהכיסים באף שלב". לאחר התקרית הביזארית, ויברט הזמינה את המשטרה המקומית שתפסה את מויס רודריגז-גומז, השכן בן ה-36, ותחקרה אותו בנוגע לאירוע. הסרטון הנוסף שהעלתה ויברט אחרי ההיתקלות:

@hrviverette

I’m still dancin. Sun’s still shining. But... My stalker still walks free. Not. Ok. ##dance ##ineedtomove ##ASAP ##fyp ##bishopbriggs

♬ original sound - Hannah v.

לדברי המשטרה, רודריגז-גומז הואשם בעבר בשתי עבירות של פריצה ועבירה נוספת של תקיפה מדרגה שנייה והרס זדוני של רכוש. ויברט המפוחדת סיפרה לתקשורת כי היא עדיין מפחדת להיות לבד בדירתה, אך היא גם העלתה סרטון נוסף אחרי המקרה לטיקטוק, ובו היא כתבה: "אני עדיין רוקדת, השמש עדיין זורחת והסטוקר שנכנס אליי הביתה עדיין חופשי".