סרטון קורע מצחוק תועד ביום ראשון האחרון בו קבוצת חברים, שרצו לתמוך בבחור הביישן של החבורה, הצטרפו לעודד אותו בדייט הראשון שלו. בסרטון הוויראלי, שזכה לאלפי צפיות ותגובות, חבורת הגברים התומכת הצליחה לגרום לגולשים להתחבר אל אחוות הגברים ההזויה. צפו בתיעוד הרגע מתוך הדייט הזוגי - שהפך לקבוצתי:

@madmonday

How good are the boys coming down to make sure your first date goes alright

♬ It Must Be Love - MADNESS

בסרטון אפשר לראות את חבורת הגברים יושבת בין הסלעים על צוק שמשקיף אל חוף הים, כשהם אפילו מצוידים בכמה בירות. החבורה נשמעת לאורך כל הדייט צועקת ומעודדת את אחד מחבריהם, שישב מחובק עם בחורה במהלך הפגישה הראשונה ביניהם. כאשר הזוג התקרבו והחלו להתנשק, כל הגברים שמסביב הרימו את קולם, חגגו והריעו עם הידיים באוויר. 

על סרטון הטיקטוק, שהועלה דרך המשתמש madmonday, נכתב: "כמה טוב זה שחבורת הבנים שלך באים לוודא שהדייט הראשון שלך הולך טוב". הסרטון צבר אין ספור תגובות מצחיקות של הגולשים, שנתנו קרדיט מלא לחבורת הנערים על כך שדחפו את חבריהם והיו שם בשבילו. "הבנים תמיד שם", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר אמר: "הנער הנחמד הזה לא היה יכול לעשות זאת בלעדיכם". אחרים אמנם חשבו שהנערים הרסו את הרגע הרומנטי של הזוג הצעיר, אך הרוב טענו כי מדובר באחוות גברים שזר לא יבין.