טלה 21.3־20.4

מרס בטלה, והשבוע בזווית חיובית לשמש בקשת, יעניק תנופה ואנרגיה לעשייה וליוזמה. ההתלהבות, היכולת להזיז דברים, השמחה והאופטימיות חוזרים, אך עיכובים יימשכו עד החודש הבא. מינואר המצב ישתנה ותהיה זרימה. אפשרות למהפכים בכספים ובכל הקשור בנושא. ימים רביעי וחמישי מתוחים בכל הנוגע לזוגיות ולשותפויות, אך אל תתעכבו על זה. ימים טובים השבוע: שבת־ראשון.

שור 21.4־20.5

אורנוס במזלכם משפיע על ונוס בעקרב ממול, ותהיה לכך השפעה על מערכות יחסים ושותפויות. במערכות יחסים אינטנסיביות עם נטייה לשליטה תצא האמת לאור, ומה שלא נכון לכם יותר יגיע לכדי פיצוץ. אל תפחדו משינויים. מערכות היחסים הקרמתיות שלכם נמצאות בתהליך ניקוי. מניפולציות יתגלו ותיאלצו להתמודד עם זה. בשבת־ראשון יהיה מתח בבית עם המשפחה. שני־רביעי יהיו ימים טובים בענייני אהבה ורומנטיקה.

תאומים 21.5־20.6

שמש ומרקורי בקשת מולכם גורמים להתעסקות עם מערכות יחסים: משהו קורה, אפשרויות נפתחות וחיבורים מתאפשרים. יחסים קרמתיים משמעותיים יכולים להתהוות כרגע ויהיו בעלי השפעה לטווח הארוך. מי שבזוגיות יחווה שמחה ואופטימיות בעניין הקשר, שיזכה למשמעות חדשה. ימים לא נוחים השבוע: שני־רביעי. ימים טובים השבוע: שבת־ראשון ורביעי־וחמישי.

סרטן 21.6־22.7

ענייני עבודה וקריירה בתנופה, הזדמנויות נפתחות ויש התלהבות מבורכת. ייתכנו קידומים, הצלחות ויוזמות חדשות. בענייני אהבה ורומנטיקה יש הזדמנויות לחיבורים עוצמתיים למי שאינו מצוי במערכת יחסים. למי שנמצא בזוגיות תהיה אפשרות להעמיק את הקשר או מנגד לסיימו.
ביום שישי הירח במזלכם יגרום לרגישות יתר ולרצון להתכנס בתוך עצמכם. ימים מתוחים בבית השבוע: רביעי־חמישי. ימים טובים לקשרים עם הסביבה: שני־רביעי.

אריה 23.7־22.8

שמש ומרקורי בקשת בבית האהבה והרומנטיקה יאפשרו חיבור מחדש לאהבה, שמחה, אופטימיות ויכולת להתאהב. תוכלו ליישם יוזמות. אתם בשבועות של התחזקות - נצלו זאת לחיבור לעצמכם. היצירתיות והחיבור לילדים מתחזקים. אתם דומיננטיים ומושכים אליכם תשומת לב, כמו שאתם אוהבים. הירח במזלכם בימים שבת־ראשון יחזק אתכם ותהיו במרכז העניינים. מתח בענייני זוגיות ומשפחה. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

בתולה 23.8־22.9

ענייני בית ומשפחה מעסיקים אתכם: ההתרחשויות והאנשים מחזקים אתכם ומכניסים לחייכם שמחה ואופטימיות. עשויות להיות התרחבויות משפחתיות או אירוע משמח אחר. מתחים ושינויים לא צפויים במערכות יחסים. אתם בתקופה של ניקוי ושחרור אנשים לא נכונים מסביבתכם - אל תפחדו לנפות, יגיעו מתאימים יותר. בימים שני־רביעי הירח במזלכם יגרום לרגישות ולמתח עם המשפחה, אל תהיו ביקורתיים מדי. יום טוב השבוע: שישי.

מאזניים 23.9־23.10

אתם דומיננטיים בסביבתכם הקרובה, מתחברים בקלות ומנהלים תקשורת פתוחה. ענייני זוגיות שהיו לחוצים ומתסכלים עוברים תפנית ויש הזדמנות להיכרות כיפית בסביבתכם הקרובה שתהיה מאפשרת ושמחה יותר. זו תקופה טובה להעשיר את הידע שלכם. מי שחושב על לימודים - זה הזמן לעשות זאת. ענייני כספים מעסיקים אתכם, עליכם לעשות שינוי ניכר. בדקו היטב עם מי אתם משתפים פעולה בעניינים אלו. ימים טובים השבוע: שבת־ראשון.

עקרב 24.10־21.11

מערכות היחסים שלכם בתהליכי שינוי וייתכנו פרידות לא צפויות ו/או היכרויות גורליות. אתם ממגנטים, עוצמתיים ובעלי יכולת להתחבר. היו כנים ומדויקים עם עצמכם, אתם זקוקים לקשר המבוסס על האמת וללא מניפולציות, כמו שאתם רגילים למשוך אליכם. אופטימיות בענייני כספים: יש הרבה רעיונות, הזדמנויות ויוזמות חדשות שיישאו פרי. חשוב שתביעו את עצמכם, אל תחששו ליזום. ימים מתוחים השבוע: שבת־ראשון. ימים טובים השבוע: שני־רביעי.

קשת 22.11־21.12

השמש ומרקורי במזלכם בזווית חיובית למרס בטלה בבית האהבה והרומנטיקה יגרמו להתרחשות אירועים בתחומים אלה השבוע. היצירתיות רוצה לבוא לידי ביטוי, זה הזמן להביע את עצמכם באמצעות יוזמות ורעיונות. אתם תקשורתיים וחיוניים מאוד. יש לכם חיבור חזק לילדים. שינויים מתהווים בענייני עבודה זה תקופה, השתדלו ללכת עם הייחודיות שלכם עד הסוף. ימים מתוחים השבוע בענייני קריירה: שני־רביעי. ימים טובים השבוע: שבת־ראשון ורביעי־חמישי.

גדי 22.12־20.1

תפנית חיובית בענייני בית ומשפחה תביא לרגיעה ולאופטימיות לאחר חודשים לא פשוטים. עם זאת, ההתמודדויות וניקוי הכעסים יימשכו. תתחילו לראות את הדברים בצורה אופטימית ומאפשרת יותר. אתם לקראת שחרור של עומס שליווה אתכם בשלוש השנים האחרונות. עברתם תהליך לא פשוט של ניקוי קרמתי מסיבי, וזה הולך להירגע בקרוב. גם הכעס והתסכול יירגעו. ימים רביעי־חמישי יהיו מתוחים בענייני קריירה. ימים טובים השבוע: שני־רביעי.

דלי 21.1־18.2

קשרים חברתיים בשיאם: אתם דומיננטיים, תקשורתיים, יצירתיים ופתוחים. אתם יוזמתיים ונראה שיש יותר אפשרויות ותזוזה מאשר היה בחודשים האחרונים. אתם פופולריים וכדאי לנצל זאת כדי לקדם יוזמות ורעיונות חברתיים. בבית ובמערכות יחסים יש קשיים. אין מנוס מתזוזה. ימים מתוחים השבוע ביחסים ושותפויות: שבת־ראשון. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

דגים 19.2־20.3

ענייני קריירה מתחזקים. יוזמות בענייני כספים יישאו פרי בזכות רעיונות שלכם. כדאי להיות יצירתיים ולא לפחד לקחת סיכון. אתם דומיננטיים ודלתות נפתחות בפניכם כרגע. יחסים וקשרים נמצאים בתהליך שינוי, ואף עלול להיות משבר ביחסים שכבר לא נכונים לכם. אל תפחדו ללכת עם הייחודיות שלכם ולשחרר קשרים שאינם נכונים לכם. זה יפנה מקום לקשרים חדשים שיכולים להתהוות. יום טוב השבוע: שישי.