ביום שני האחרון, משטרת תחנת סאו פאולו שבברזיל, עצרה אישה שהתחזתה להריונית על מנת להבריח קוקאין בבטנה. על מנת לזייף את הבטן הנפוחה, היא השתמשה בקליפה של חצי אבטיח, בתוכה היא החביאה את הסמים שנארזו כמו לבנים. בזמן שהעמידה פנים שהיא בהריון, עלתה האישה על אוטובוס שיצא מהעיר אל עבר ריו דה ז'נרו, אך נתפסה כאשר המשטרה קיבלה התראה על כך שמשלוח הברחת סמים אמור להתבצע. דיווח המשטרה המקומית בסאו פאולו:

כאשר בוצעה הפשיטה על האוטובוס, השוטרים לא תיארו לעצמם שדווקא האישה, שהייתה נראית בהריון, תהיה זו שתבריח את הסמים. הם החלו לנסות לחפש את הסמים קודם אצל הגברים שהיו על האוטובוס, אך לפתע אחד השוטרים החליט לבדוק את האישה "ההריונית" וגרם לטוויסט בעלילה. אבקת הקוקאין, שנארזה בחבילות, שקלה למעלה מארבעה קילוגרמים. 

לדברי המשטרה המקומית, האישה הודתה מיד במעשיה וסיפרה כי היא קיבלה את הסמים בפרגוואי ותכננה להוביל אותם לריו. בתקשורת המקומית דווח כי האישה קיבלה כ-500 ריאל (320 שקלים), עבור הובלת הסמים אל הפאבלות הברזילאיות. המשטרה בסאו פאולו העלתה לעמוד הפייסבוק שלה את התמונות מהמעצר ותארה את ההברחה הכושלת כ"יצירתיות שיא". בנוסף, הם שיתפו את התמונות של תחפושת האבטיח, יחד עם התמונות של לבני הקוקאין. 

ברזיל, שסיפקה סמים במשך זמן רב למקומות שונים בדרום אמריקה, הפכה לאחת מספקיות הקוקאין העיקרית לאירופה בשנים האחרונות. על פי ההשערה, הסמים נשלחו לאירופה על ספינות, בשווי של למעלה מ-10 מיליארד דולר. כמו כן, גם פרגוואי ידועה בכמויות הסמים הגדולות שהיא מייצאת ביבשת.