במהלך תוכניתו של  אברי גלעד בגלי צה"ל, אחד המאזינים עלה לשידור והתייחס לתוכנית הראיונות של אופירה וברקו, שמשודרת בכל יום שישי בפריים טיים. לדברי המאזין: "כשאדם בספורט מראיין ראש ממשלה וכך הלאה, זה אבסורד, אני פותח טלוויזיה ורואה את הראיונות האלה, אני כבר לא ילד, ואני מתבייש שזה הפריים טיים שאנחנו רואים". בתגובה, אברי גלעד תקף את אופירה וברקו ואמר: "כשאני רואה את הדברים האלה, אני מתבייש שאני באותו מקצוע". האזינו לראיון מתוך התוכנית של אברי גלעד: 

"התעלפתי מגעגועים": לאיחוד המרגש של אופירה אסייג לחצו כאן

בהמשך הראיון, המאזין הוסיף ואמר: "אני רואה בפריים טיים ביום שישי את אופירה וברקוביץ' חותכים אלופים וראשי ממשלה. אין לי שום בעיה עם הדעות. אתה יכול לשמוע בתוכנית ספורט שמדברים על האלימות, כשהשיח שהם מדברים – אלים יותר מהאלימות". 

הירידה ברייטינג עשתה את שלה? השינוי הדרמטי של אופירה וברקו

קשה לשכוח את הסערה התקשורתית שהתרחשה בתוכנית הפריים טיים של אופירה וברקו, בה שרת התחבורה, מירי רגב, ומגיש התוכנית, אייל ברקוביץ' התעמתו בשידור חי שיצא מפרופורציה. במהלך העימות, ברקו תקף את מפלגת הליכוד כשכינה אותה "ארגון פשע". בתגובה, השרה לא נשארה אדישה ואף טענה בפניו בברוטליות כי אם לא יתנצל, הוא מעולם לא יהיה מאמן נבחרת ישראל.