קשה לומר שצופי הסדרה "טייגר קינג" (חיות רעות), ששודרה בשנה האחרונה בנטפליקס, יופתעו מכך. תאונה מחרידה ארעה אתמול (חמישי) בחוות הצלת החתולים של גיבורת הסדרה, קרול בסקין, בטמפה שבפלורידה, ארה"ב. קנדי קוזר, מתנדבת בחווה בת 67, ננשכה על ידי נמר, שכמעט הביא לקטיעת ידה מהכתף.

בשעות הבוקר הגיעה קוזר כהרגלה לכלובו של הנמר קימבה, זכר בן שלוש, וביקשה להאכילו. די מהר הבינה כי משהו מוזר בכלוב של הנמר הצעיר וראתה כי הוא למעשה נמצא מחוצה לו. בהחלטה מהירה החליטה קנדי קוזר להכניסו חזרה לכלוב, ללא קריאה לעזרה מיתר העובדים בחווה, ובניגוד לכל כללי העבודה בחווה - בדיוק אז התנפל עליה קימבה ונשך אותה בעוצמה בזרועה "וכמעט קרע אותה מהכתף".

מיד עם התרחשות האירוע הגיעו יתר העובדים במקום למשמע צעקותיה של קוזר, הכניסו את קימבה לכלובו, והעניקו לה טיפול מציל חיים שכלל חוסם עורקים על זרועה לעצירת הדימום. כעבור זמן קצר פונתה קוזר לבית החולים הקרוב, שם הצליחו הרופאים להציל את ידה מכריתה.

מבית החולים נמסר שהיא במצב טוב ומצליחה כעת להזיז את אצבעות ידה. קוזר שבר את ידה בשלוש נקודות שונות, והכתף שלה ניזוקה בצורה משמעותית, כך נמסר מבית החולים בו היא מטופלת.

ג'ו אקזוטיק, טייגר קינג (צילום: נטפליקס)
ג'ו אקזוטיק, טייגר קינג (צילום: נטפליקס)

הנמר קימבה הוכנס להסגר של 30 יום, ובחווה בוחנים את האפשרויות בנוגע להישארותו בה. בשנת 2018 הוצל הנמר מקרקס בגוואטמלה ובפברואר 2019 הגיע לחוות החתולים של קרול בסקין.

קרול בסקין והחווה שבבעלותה התפרסמו בסדרה 'טייגר קינג' (בעברית:  חיות רעות) ששודרה בשירות הסטרימינג של נטפליקס, מאז מרץ האחרון. בסדרה בת שבעת החלקים, המציגה את חוות החתולים הגדולים של בסקין, ג'ו אקזוטיק ואחרים,  מתראיינים מספר מתנדבים שנפגעו קשה מנשיכות נמרים בעת עבודתם.