דרור סופר בן ה-82, אביה של מנכ"לית פייסבוק בישראל, נהרג אמש כתוצאה מפגיעת רכב במהלך ההפגנה נגד נתניהו, שהתקיימה זה השבוע ה-24 ברציפות. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת האירוע בקרית אונו העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא סובל מפגיעת ראש, אך בהמשך נאלצו לקבוע את מותו. דרור היה אדריכל עצמאי, אב לשלוש בנות, בהן, כאמור מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני. 

מהמשטרה נמסר כי "כוחות המשטרה פעלו במספר מוקדים סביב רחוב בלפור, בהם התקיימה תהלוכה וחסימות צירים, תוך שחלק מהמפגינים הפרו את הסדר הציבורי וישבו במרכז הצמתים". כמו כן, הודיעה המשטרה כי פעלה לפנות את הצירים על מנת לאפשר תנועה במקום, ונעצרו כ-27 חשודים בגין הפרת סדר.  

הפגנות הדגלים השחורים בצומת כח (צילום: הדגלים השחורים)

ממארגני המחאה נמסר: "עם היציאה למערכת הבחירות, השלטון מעלים ללא רשות יצירות אמנות נגד הממשלה. מדינת ישראל חייבת להשתחרר מהלפיתה של הנאשם את הדמוקרטיה הישראלית". 

לדבריהם: "המחאה תימשך לאורך כל מערכת הבחירות ותלך ותתגבר. החובה שלנו כאזרחים ואזרחיות במערכת הבחירות היא לצאת ולהפגין נגד הנאשם ולא לתת לו מנוח. להזכיר כל יום את הכשלונות שלו בקורונה, בכלכלה ושיסוי העם. זהו מאבק על נשמתה של ישראל- מאבק שבו חייבים לנצח".

במהלך השבת, פסל בדמות מפגין שהוצב בכיכר פריז בירושלים הוסר על ידי פקחים של עיריית ירושלים בגיבוי המשטרה. הפסל הוצב במקום אתמול על ידי האמן איתי זלאיט, שיצר את המיצג האומנותי כמחווה למפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. 

מהדגלים השחורים נמסר כי "זה לא רק הפסל - השלטון מנסה להעלים את המחאה". הם הודיעו כי ההפגנות השבועיות יתקיימו "מול בתי הנאשם בבלפור ובקיסריה". 

מפגיני הדגלים השחורים (צילום: דוברות מחאת הדגלים השחורים)
מפגיני הדגלים השחורים (צילום: דוברות מחאת הדגלים השחורים)


מפגיני הדגלים השחורים (צילום: דוברות מחאת הדגלים השחורים)
מפגיני הדגלים השחורים (צילום: דוברות מחאת הדגלים השחורים)