שנות ה-90 במוסיקה הישראלית היו שנים מהפכניות וטעונות תרבותית: לאחר מותו של זהר ארגוב ב-1987 ודעיכה קלה של הפופולאריות של המוסיקה המזרחית, לצד צמיחת להקות רוק ישראליות, ודקה לפני המהפכה הגדולה שחוללו במוסיקה הישראלית אייל גולן ואתניקס, ולסירוגין שרית חדד, אי אפשר היה להתעלם משני ילדי פלא שסחפו מדינה שלמה: מוג'דה ושריף.

שריף גדל, הספיק לשבת בכלא ולהשתחרר ועוד מופיע בארץ ומנסה לשחזר את ההצלחה של ימי "בסבוסה די". מוג'דה, חזרה לטורקיה ומאז נעלמה מתשומת הלב התקשורתית.

היא נולדה בשנת 1984בטורקיה כמוג'דה הפאוקור, בת לאמא זמרת ואבא נגן בגלמה. בתחילת שנות ה-90, עברה עם אביה מוסטפא (שנפטר לאחרונה) לישראל, פה הוא מצא עבודה כנגן בגלמה, בין השאר בלהקתו של מיקי גבריאלוב.

מוג'דה בראיון בכאן 11 (צילום: צילום מסך כאן 11)
מוג'דה בראיון בכאן 11 (צילום: צילום מסך כאן 11)

עוד כילדה גילתה כישורי שירה מרשימים, הצליחה להתגבר מהר על קשיי השפה ולהתאקלם בהווי הארצישראלי. בשנת 1992 זכתה להצלחה כשגבריאלוב לקח אותה להקליט שני שירים שכתב לבתו שירה, שהייתה אז קטנה מדי בשביל להקליטם: "גברת מגונדרת" ו"בטיילת".

השירים זכו להצלחה היסטרית והפכו את מוג'דה לכוכבת בן לילה. הדבר הביא להשתתפותה כאורחת בפסטיגל ולצאת אלבום הבכורה שלה - "אמא ישראל" שלווה בקלטת וידאו (שיצאה ב-1993) והצליח מסחרית. ההופעה הבימתית הנהדרת לצד הצ'ארם הילדותי והקול הנפלא הפכו אותה לאחת התופעות הבלתי נשכחות בישראל של שנות ה-90. תרמה לא מעט לכך עליית המוסיקה הטורקית באותן שנים (בפיהם של אמנים כעופר לוי, זהבה בן וכו') - ומוג'דה באה בזמן הנכון במקום הנכון - המבוגרים אהבו אותה והילדים העריצו אותה.

ההצלחה המסחררת הביאה איתה לוח הופעות מלא וכן התארחויות רבות בתכניות טלוויזיה ורדיו. ב-1994 הוציאה את האלבום "הנסיכה" וב-1996 את "מחייכת ורוקדת".  אלבומה האחרון בישראל - "מאושרת" יצא ב-1999 וסימל את סיומה של תקופה וסיום פרק אחד בקריירה של מוג'דה, שלאחר שהתגיירה ב-1996 יחד עם אביה, שינתה שמה ל"בת אל".

בשנת 2002 עזבה את ישראל וחזרה לטורקיה, שם ניסתה לשחזר את ההצלחה, הפעם כבוגרת וסיפקה מספר להיטים מקומיים.

לאחר שהתגוררה מספר שנים בגרמניה, חזרה מוג'דה לטורקיה ומוסיפה להקליט ולהופיע. בשנים האחרונות תכננה להרים מופע בישראל וגם מקורבים אליה מספרים כי היא מתכננת להקליט שיר בישראל. לאחרונה צולמה לאייטם בערוץ "כאן" בו ייעצה לדקל וקנין להתמודד עם ההצלחה כילד פלא ואף שרה את "גברת מגונדרת". 

בראיון בכאן 11 סיפרה: "להיות ילדת פלא זה כיף. כל הזמן אבא שלי היה מאחורי, כל הזמן אבא שלי היה האנרגיה שלי. וכשהייתי על הבמה, הוא כל הזמן היה מלווה אותי. אני מודה לו כל הזמן".

בנוסף, היא סיפרה על ההחלטה לפנות לקהלים חדשים: "ראיתי באותה תקופה שהמוסיקה התורכית בישראל הייתה קצת בירידה. והתחלתי לחשוב: 'אבא, נעשה משהו, נתקדם בקריירה שלנו'. אז הוא אמר לי: 'בטח שאפשר והלכנו לתורכיה".