אישה שגילתה שבעלה בגד בה, החליטה למצוא דרך יצירתית לחשוף בפניו את המידע שגילתה, אך גם בפני כל האורחים שהגיעו לחגוג איתם את חג המולד. האישה האלמונית פרסמה ברשתות החברתיות את החולצה המיוחדת שהכינה לכבוד החג, שכללה את תמונות הפנים שלוש המאהבות של הבעל, שנותר מושפל לאור המעשה שעשתה אשתו – מול כל בני משפחתו. 

החולצה שחשפה את הבגידה של הבעל (צילום: רשתות חברתיות)
החולצה שחשפה את הבגידה של הבעל (צילום: רשתות חברתיות)

בתמונת הסלפי שהיא שיתפה ברשת, אפשר לראות את האישה לובשת חולצת טריקו בצבע שחור, עליה מודפס הביטוי, שמזוהה עם סנטה קלאוס, הו הו הו. ליד כל אחת מהמילים, הופיעה תמונה אחרת של אישה, איתה הבעל ניהל רומן סודי מאחורי הגב של אשתו. על הפוסט שהיא שיתפה בעמוד הפייסבוק, עם השם הארוך, "junk stories, junk glamor, all things fake, plastic and really trashy", וברשת החברתית Reddit, היא כתבה: "אני פשוט כל כך מצחיקה את עצמי". 

הפוסט של האישה הפך מיד לוויראלי וזכה ל2.2 מיליון לייקים ואין ספור תגובות של גולשים. חלקם תמכו בה על הדבר בה היא למדה אותו לקח, אך לחלקם גם הייתה ביקורת לגבי הדרך בה היא בחרה. גולש אחד כתב: "זה זבל, אבל אני לא יכול שלא לצחוק אחרי המאמץ שהיא השקיעה בהכנת החולצה". אחר הוסיף: "זה לא ממש גורם לה להיראות טוב, יותר כמו אדיוטית שנשארת עם גבר שבגד בה עם מספר נשים".