המשטרה פתחה היום (ראשון) בחקירה לבירור נסיבות מותה של בחורה בת 24 שגופתה נמצאה בדירה ברמלה אמש. משהגיעו השוטרים לדירה בעקבות דיווח, נעצרו גבר בן 59, בן זוגה של הצעירה, ואישה בת 52, שהזדהתה כאחותו, לאחר שהשניים שהו בדירה באותה עת.

שני החשודים הובאו היום לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, בסופו הוארך מעצרו של הגבר בשלושה ימים, ומעצרה של החשודה הוארך עד מחר.  גופת הצעירה הועברה למכון לרפואה משפטית, לקביעת סיבת המוות.

עו״ד איתי רוזין שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד במתן סמים לבת זוגו שנפטרה אמש ברמלה מסר: "מדובר באירוע טרגי בו בני זוג הלכו לישון יחדיו והאישה לא קמה. הגבר הוא שהזעיק את כוחות ההצלה וביצע את ההנחיות שניתנו לו עד הגעתם למקום. הוא נמצא בסערת רגשות גדולה לאחר שאיבד בפתאומיות את בת זוגתו. הוא מכחיש את הטענות כלפיו ומשתף פעולה באופן מלא בחקירתו. אנו מצפים שלאחר חזרת תוצאות בדיקות המעבדה גרסתו תואמת והוא ישוחרר". 

עו"ד גיל גבאי שמייצג את מטעם הסניגוריה הציבורית את החשודה בקשירת קשר לפשע, במקרה המוות של הצעירה אמש ברמלה, מסר: "החשודה אינה קשורה למותה הטראגי של המנוחה. החשודה ואחיה ניסו לסייע למנוחה כמיטב יכולתם, הם התקשרו למד"א וביצעו פעולות החייאה עד להגעת כוחות ההצלה למקום. לטעמנו לא הוצגו ראיות מספיקות על מנת להשאיר את החשודה במעצר ועל כן הגשנו ערר לבית המשפט המחוזי בעניין". מעצרה הוארך ביממה. ערר הוגש לבית המשפט המחוזי על החלטת הארכת המעצר.

תחנת משטרה (צילום: שאטרסטוק)
תחנת משטרה (צילום: שאטרסטוק)


במקרה אחר שאירע לפני כשבוע, המשטרה עצרה לחקירה תושב תל אביב בן 23, לאחר שזוגתו, בת 18, נמצאה בדירתם ברחוב הרב קוק בתל אביב, כשהיא במצב אנוש, ובהמשך נקבע מותה בבית החולים איכילוב.

המשטרה יחסה לחשוד עבירה של המתה בקלות דעת ואספקת סם, בשל החשד כי סיפק לה סמים, על אף שהבין כי היא אינה חשה בטוב ולא הזמין את צוותי מד"א, ובכך גרם ברשלנות למותה.