הבמאי צדי צרפתי שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וניסים משעל ב-103FM, שלאחרי כן הצטרפו לשיחה גם בן כספית ודידי הררי, כמו גם הכוכבת השפירית, הלא היא רינת גבאי. זאת, לאחר הגמר של התכנית 'זמר במסיכה'. הוא שיתף בתחושותיו במהלך התכנית ולאחריה: "חוויה שלא צפיתי אותה, זה בלי יומרה, זה משחק טריוויה כיפי, זה הכל".

בן: גדול הבמאים, היה הכוכב האמיתי של העונה הראשונה של הזמר במסכה. השחקן צחי הלוי לקח את המקום הראשון. אהלן צדי, מה שלומך?
"בסדר גמור".

גולן: איך אתה מסכם?
"זאת הייתה חוויה שאני לא צפיתי אותה. האמת היא, זו תוכנית שהגעתי אליה, שלא ידעתי הרבה. לא ראיתי את התוכניות מחו"ל".

גולן: הלכת בלי לראות?
"קורונה וכדאי לעבוד וכדאי לעשות. בסך הכול זה המקצוע שלנו, אז חששתי, ובנוסף זו אי ידיעה לאן זה הולך. הופתעתי ונהניתי מאוד מאוד".

גולן: איך אתה מסביר את ההצלחה?
"זה בלי יומרה, זה סתם משחק ואף אחד לא קולט. זה משחק טריוויה, שמקושט עם שירים וצבעים אבל נותנים רמזים ולפי הרמזים צריך לזהות מי זה מה. זה הכול. זה משחק כיפי".

ניסים: צדי, הצליח טוב?
"ככה ככה".

גולן: מביאים אותך כשופט הכי בכיר, חרשת את הבמות, אין מופע בידור שידך לא נגעה בו, ופדיחה לא לדעת לפעמים.
"זו הייתה פדיחה נוראית, הייתי חוזר מצילומים והייתי מיואש ומובך. הייתי קצת מבולבל, הרמזים בלבלו אותי. כששרים באנגלית כל ההפקה הקולית שונה, משהו בצבע שונה ולא זיהיתי, אין מה לעשות, זה נורא, אבל זה ככה".

גולן: תגיד בוקר טוב לזמרת במסכה רינת גבאי, שסיפרה כמה התוכנית הזאת שנראית כמו עוד תוכנית בידור, שינתה לה את החיים.
רינת גבאי: "צדי אני רוצה לחבק אותך הכי חזק בעולם עכשיו".
צדי: "מתוקה, רינת למשל כיוון שאני הייתי עסוק כל הזמן בדמות שיש לה גוף של ילדה בת 13 וכל הזמן הוויכוחים היו על צעירות ואני לא מכיר בחורות כאלה".
רינת: "כשפגשת אותי לא הייתי כזאת רזה".

דידי: זה לא קל כי לזהות קולות בצורה כזאת, זה לא פשוט. ההתלבטויות של צדי היו הדבר הכי החלטי בתוכנית הזאת".
ניסים: גם בן כספית נמצא איתנו.
בן: "ספון בביתו ומתייעץ עם מקורביו. הבנות שלי מעריצות ענקיות של רינת זיהו אותה לפני שלוש ארבע תוכניות, אבל הן היו ב-200 הופעות שלה".

דידי: לא רק רינת, יש לה קול מדהים; בן: "זמרת אופרה, בחייך".