קנבוטק גייסה 13 מיליון שקל ולא תיסחר בבורסה

חברת קנבוטק, בניהול אלחנן שקד, המפתחת פתרונות רפואיים מבוססי קנאביס, גייסה באמצעות תשקיף 13 מיליון שקל במודל חדשני של הנפקה ישירה לציבור. למרות שתהיה חברה ציבורית המפוקחת על ידי רשות ני"ע, מניותיה לא ייסחרו בבורסה. גיוס השיא בוצע באמצעות פלטפורמה דיגיטלית. קנבוטק תהפוך לחברת סטארטאפ ציבורית שאינה סחירה. ההנפקה בוצעה באמצעים דיגיטליים, במסגרת הפלטפורמה הדיגיטלית של חברת Fundit מבית פועלים IBI .את ההנפקה ליוו עורכי הדין אפרת צור, עדי רוזנפלד. בסוף אוגוסט 2019 גייסה החברה בפלטפורמה דיגיטלית 3.6 מיליון שקל.

דן איתמר מונה למנכ"ל SBN מבית בריל וסקאל

אתמול דווח בהודעה לבורסה כי דן איתמר מונה למנכ"ל חברת SBN ,השייכת לחברה הבורסאית בריל. בריל, שאותה מנהל יהודה אלבז, מחזיקה מותגי אופנה מובילים כמו טימברלנד, נאוטיקה ורשת חנויות Emporium .בד בבד, ימשיך לרכז את הפיתוח העסקי והאסטרטגיה. איתמר יחליף את עופר נוינר, שהיה המנכ"ל בשנתיים האחרונות. SBN נמצאת בבעלות משותפת של קבוצת בריל וקבוצת סקאל. בעבר כיהן איתמר בתור מנכ"ל חברת המכירה שלמה סיקסט, מנהל חטיבת סובארו בישראל ומנכ"ל טיב טעם.

אחרי חגי הקניות: מבצעי חודש דצמבר ברשתות

חגי הקניות ברשת חלפו, והרשתות הקמעונאיות בתחומי הריהוט והעיצוב מתחילות השבוע בחגיגות סוף השנה - והפעם בחנויות הקמעונאיות. למשל, רב-בריח תצא במבצע דצמבר SALE ,שבו תציע 20% הנחה על דלתות פנים ודלתות כניסה מעוצבות. רשת רהיטי הילדים, הנוער והתינוקות עצמל'ה סוגרת שנה במבצעים אטרקטיביים במיוחד על מגוון רחב של רהיטים, אביזרים וטקסטיל. היא גם במבצע חיסול המלאי על ארונות, שידת תינוק בייסיק, מיטת תינוק מרסיליה ועוד פריטים אחרים.

תגבור מציעה משרות לאזרחים ותיקים

חברת כוח אדם הבורסאית תגבור פונה בקריאה לאזרחים ותיקים ומציעה משרות כמו מלקטים, מזכירות, מוכרים וגם משרות במוקדי שירות, מענה אונליין, אבטחה וסיעוד. מתאימים לקריטריונים שנקבעו יגויסו מיידית לעבודה. "בשנה האחרונה מתמודד העולם עם מצב של תעסוקה מלאה לאחוזי אבטלה עולים, ובמקביל פונים אלינו מקומות עבודה שלא מוצאים מענה, ומשרות רבות נותרות ללא איוש", אומרת מנכ"לית תגבור אורית בנבנישתי, "בעידן שבו תוחלת החיים עולה האזרחים הוותיקים הם חלק חיוני מהתעסוקה".