בדיקת העובדות שביצעו בחדשות 13 לנאומו של ראש הממשלה ממשיכה לעורר סערה. אמש, בתוכניתו של גיא זוהר, ערכו בכאן 11 בדיקה גם לבדיקת העובדות של חדשות 13. "בחדשות 13 עשו לראש הממשלה בדיקת עובדות בשידור חי, אז החלטנו לירות לעצמנו ברגל ולבדוק את בדיקת העובדות", נכתב בציוץ של כאן 11 בקטע וידאו שהועלה לטוויטר. הציוץ של כאן הפך לזירת התנצחות בין גיא זוהר לעיתונאי ערוץ 13 רביב דרוקר ואלון בן דוד. 

הציוץ של כאן הוביל לתגובות ביקורתיות של עיתונאי חדשות 13 רביב דרוקר. "מה שיישאר בספרי ההיסטוריה מההסכם הזה זה שנתניהו הפר אותו ברגל גסה. מה זה משנה מה אומר גנץ באולפנים? להשוות את זה לסעיף ועדת המינויים זה קשקוש. ראשית, גיא זהר משום מה מקבל את גרסת נתניהו שכחול לבן הפרו את ההתחייבות. שיתעניין שם. לטענתם, נתניהו רצה לשנות את אופיה של הוועדה", כתב דרוקר. 

העיתונאי טען עוד כי "לבסוף והכי חשוב - ראש ממשלה לוקח עשרים דקות בפריים טיים ומתאר שחור כלבן. כל אחד, גם בליכוד, יודע שנתניהו מוביל לבחירות והוא מעמיד פנים שעושה הכול למנוע בחירות. כל אחד יודע שהוא מפר ברגל גסה את ההסכם והוא אומר - לא, הצד השני הפר. זו חובתה של חברת חדשות לשקף את הפער הבלתי נסבל הזה לציבור ואת זאת עשינו, אגב, די בעדינות אל מול המציאות. לא ירי בנגמ"ש ולא כדור גומי, סתם התחכמות מעצבנת". 

גם העיתונאי בן כספית הגיב לפרסום וטען כי הוא "פייק ניוז": 

בתוכניתו עם ינון מגל ב-103FM גם התייחס לפרסום:

ינון: "עשה אייטם של שבע עובדות, בדק את העובדות שחדשות 13 בדקו לנתניהו בשידור ופתאום כל הימין ריטווט אותו אתמול. משהו מטורף, הרג אותם, חיסול ממוקד כולל וידוא הריגה.  מי שהפר את ההסכם ראשון זה כחול לבן. הוציא אותם פיתות. באו לעשות בדיקת עובדות והוא עשה להם".

בן: "הוא חבר שלי אני מכיר אותו 30 שנה והוא טעה".

ינון: "אתה עושה לו בדיקת עובדות".

בן: "כן".

ינון: "אתה עושה לגיא שעשה לדרוקר שעשה לביבי? ובסוף אני אעשה לך".

בן: "לי יצא לכסות את ההסכם הקואליציוני הזה ברזולוציה כמעט מבפנים וכל עו"ד מתחיל יסביר שיש את ההפרות ההדיות, הטקטיות, פה זה הוועדה ההיא או הזו, ויש את ההפרות המהותיות שאומרות שהאדם לא מתכוון לקיים את ליבת ההסכם וזה הרוטציה".

ינון: "אתה החלטת מה מהותי ומה לא".

בן: "הוא אומר בפה מלא מהרגע הראשון שלא תהיה רוטציה, זו הפרה. גיא זוהר טעה גם בהקשר שלי לפני כמה חודשים".

ינון: "זה מאיר באור מגוחך את מה שהם עשו לו בשידור כי על עובדות אפשר להתווכח, אבל לבוא ולהתפלצן בשידור על זה שהוא אומר שהם מפרים את ההסכם והם כותבים שהוא הפר זה לא אומר שזה לא נכון מה שהוא אומר, זה פוזיציה מה שהם עושים. הוא לא אמר אני לא הפרתי, אלא הוא אמר שהם הפרו את ההסכם וזה נכון. זה פייקע'לך, חדשות 13 ששנים הראו לנו את נתניהו עולה ויורד מצוללות בלי עדות אחת זה פייק אחד גדול".

בן: "כל השרשור שלך עכשיו הוא פייק, יש מספיק עדויות שקשורות את נתניהו למשל התצהיר של דן הראל".

ינון: "מה זה אומר? נו באמת. קושר אותו? שלא נדבר על הבגידה במולדת נו באמת".

בן: "כל פעם ששואלים מי אחראי לבחירות הרביעיות מצביע הציבור 'נתניהו'".

ינון: "אני דיברתי על זה ששנים הם הראו אותי עולה ויורד מצוללות, זה הכול פייק אחד גדול".

בן: "יש הרבה עדויות שקושרות את נתניהו לצוללות. גיא זוהר טועה, אין לו מושג מהחיים שלו וערוץ 13 צודק זו דעתי, תודה".

בן: "עברתי באיחור קל על השרשור, שייתבע אותי גיא זוהר".

ינון: "אהבתי שאמרת שלא ראית אבל שהוא מדבר שטויות שזה יפה, אתה משתכלל כל הזמן".

בן: "אני מודה שזה עבר לי תחת הרדאר בעקבות מה שאמרת עברתי על זה חד משמעית פייק מוחלט של תאגיד 11 חוסר הבנה בסיסי ואפילו רשלני של הסיפור ולא בפעם הראשונה. אני אומר את זה שאני חבר ואוהב מאוד את גיא זוהר הרבה לפני שאני מכיר את דרוקר בסוף־בסוף צריך להגיד גם את האמת. הוא עשה את זה גם לי ורבתי איתו מאוד על זה לפני איזה שנה על פיצ'ר של הסיפור של ביבי עם החיילים הבריטים".

ינון: "רק אותי הוא לא תפס בפייק?".

בן: "בשבילך צריך תוכנית בה תמצא אם יש סיפור אמיתי, תחפש בכל הפייק את האמת".

גיא זוהר, מצידו, הגיב לסדרת הציוצים של דרוקר וכתב: "לא התחכמות - זו העבודה שלנו לדייק ולהציג עובדות בהקשר מאוזן ככל האפשר. הביטוי 'פער בלתי נסבל' מעביר אותנו מעובדות לפרשנות".