טרגדיה מזעזעת התרחשה בסוף השבוע האחרון בדרום אפריקה, במסגרתה שני תאומים בני שנתיים מצאו את מותם, לאחר שאחד מהם נפל אל הבריכה שבחצר ביתם והשני קפץ אחריו להצילו. על פי הדיווחים, סבסטיאן ואיתן הקטנים תועדו בעזרת מצלמות האבטחה במעגל סגור של הבית, כך אפשר היה לדעת מה ההתרחשות שהובילה את השניים אל מותם קורע הלב. סבם של התאומים נפרד מהם בסרטון מלפני הטרגדיה:

דובר שירותי ההצלה המקומיים אישר את מותם של השניים בהצהרה רשמית שניתנה לתקשורת המקומית. לדבריו, החובשים הגיעו אל המקום ברגע הקריאה על מנת לנסות לבצע בהם פעולות החייאה, שבצער רב אינן צלחו ומותם נקבע במקום. על פי דברי סבם של הפעוטות, איוון אייקס, השניים יצאו אל חצר ביתם בזמן שהיו בהשגחת המטפלת שלהם, שלא הבחינה בכך שיצאו, כך דיווח אתר החדשות The Sun. תמונות מתוך טקס הקבורה של התאומים:

אייקס סיפר: "התאומים הקטנים קמו ויצאו החוצה ואיכשהו, מבלי ששמו לב, פתחו את השער של גדר הבריכה. אחד הילדים נפל, והשני קפץ אחריו על מנת לנסות להציל אותו". על פי התיעוד במצלמות האבטחה, השניים נאחזו ככל יכולתם במכשיר לניקוי הבריכה, אך בסופו של דבר נכנעו לגורלם וטבעו למוות. סבם העלה לרשתות החברתיות פוסט מרגש, מלווה בתמונה של השניים וכתב: "הם נכנסו לחיינו יחד ועזבו אותם יחד". הפוסט קורע הלב שהעלה סבם של התאומים: