אחרי חודשים של נדודי שינה, בריחת שתן והזיות, הרופאים הצליחו לגלות מה גרם למחלה ההזויה של האישה הבריטית בת ה-34. תולעת ענקית חדרה למעיים של האישה, שזוהתה רק בראשי התיבות JC, לאחר שהיא אכלה סושי מקולקל. הרופאים ההמומים, שניסו במשך תשעה חודשים לפענח מה מקור הבעיה של האישה, לא האמינו למראה עיניהם כאשר גילו את התולעת המסוכנת. צפו בהסבר של פרופסור ChaubbyEm:

על פי הדיווחים באתר החדשות Daily Mirror, הכל החל לאחר שהאישה חזרה מאוחר מעבודתה ושמה לב שהיא לא אכלה שום דבר באותו היום. מתוך עצלנות, הבחורה החליטה לאכול סושי שהיה במקרר ביתה חמישה ימים קודם לכן, כך סיפר הפרופסור לרופאה וכוכב היוטיוב המכונה, ChaubbyEm. "הדג אמנם היה עם טעם מעט חמצמץ אך האישה שמה עליו רוטב סויה כדי להסוות אותו. היא אכלה את הסושי בחטף כך שהיא בקושי זכרה שהיא אכלה אותו", סיפרה צ'ובי, אמה של האישה. 

תולעת במעי, אילוסטרציה (צילום: Getty images)
תולעת במעי, אילוסטרציה (צילום: Getty images)

במשך חודשים JC סבלה מתת תזונה, בריחת שתן, נדודי שינה, חרדות והיא אף דמיינה חרקים זוחלים מתחת לעורה. האישה עברה אין ספור בדיקות וטיפולים, כאשר במהלך התקופה היא הובהלה פעמיים אל בית החולים לאחר שסבלה מהתקפים אימתניים. לבסוף, צילום במערכת המעי הדק ובדיקת צואה, הדהימו לגמרי את הרופאים, שלא האמינו למראה עיניהם. בתוך הצואה של האישה נמצאו אלפי ביצים של התולעת הענקית, ששכנה בתוך המעי של האישה והטילה את ביציה. 

לדברי הרופאים, התולעת, שהייתה מסוג סרט diphyllobothrium latum, היא מהזן הגדול ביותר שיכול לחיות בתוך בני האדם ואורכה יכול להגיע עד לתשעה מטרים. בנוסף, דווח כי הטפיל יכול לחיות מוויטמין B12 ולשאוב אותו מגוף האדם שבתוכו הוא שוכן – וזה בדיוק מה שקרה ל-JC.