אם לנערה מתבגרת, גרושה בשם ליסה, העלתה את תמונת טבעת האירוסין שלה לקבוצת פייסבוק המיועדת למכירת חפצים וסיפרה כי היא מוכרת את הטבעת תמורת 500 ליש"ט (בערך כ-2,100 שקלים). אחת מחברות הקבוצה, שהפכה לקונה פוטנציאלית של הטבעת, התעניינה לדעת מדוע הטבעת מוצעת למכירה מלכתחילה. כאשר היא שאלה בתגובה על התמונה לגבי סיבת המכירה, היא לא ציפתה לתשובה המורכבת שתיארה בצורה מפורטת במיוחד מה הסיבה לפרידה של הזוג. 

ליסה סיפרה בתגובה כי היא הכירה את הגבר אליו התארסה אחרי שיצאה ממערכת יחסים ארוכה, שבסופה בן זוגה בגד בה ולכן השניים נפרדו. לאחר הפרידה, היא פגשה את בעלה המיועד, כאשר לטענתה, היא נכנסה אל מערכת היחסים בזמן שהיא לא האמינה בפוטנציאל שלה. בפוסט היא כתבה: "פגשתי את הגבר אליו התארסתי ולא מצאתי אותו מושך בעייני, אך ראיתי שהוא בחור נחמד והחלטתי לתת לקשר בנינו הזדמנות (כמובן שטעיתי)".  

בהמשך היא סיפרה כי מבלי שהיא שמה לב, היא מצאה את עצמה בזוגיות עם הבחור במשך שנה. "הכל קרה כל כך מהר. פתאום הוא הזמין אותי לחופשה רומנטית במצרים, שהייתה מאוד נחמדה מצידו, אבל ידעתי שאני כלל לא רוצה להיות איתו. הוא דחה אותי יותר ממה שנמשכתי אליו", כתבה ליסה. היא אף סיפרה כי היא שיתפה את בתה יום לפני הטיסה שהיא חושדת שבן זוגה יציע לה נישואין, על אף שהיא כלל לא רצתה זאת. 

ליזה המשיכה לספר כי השניים היו במסעדה וכאשר הם היו מוקפים באנשים, בן זוגה החליט לנקוט בצעד ולהציע לה נישואין מול כל חבריהם. "הטבעת כבר הייתה בתוך כוס השמפניה, שהלוואי והייתי שותה אותה ונחנקת ממנה למוות", תיארה ליסה בדרמטיות, והוסיפה: "זה כבר היה מאוחר מידי ועכשיו אני עמוק בתוך הבלאגן. כל הסובבים אפילו לא ידעו שאני בוכה מתוך ייאוש ולא מתוך התרגשות. פשוט לא הצלחתי להגיד לו לא". 

לבסוף, ליסה תיארה כי לבסוף, רק כאשר אחרי תשעה חודשים, היא קיבלה את האומץ וסוף כל סוף נפרדה מבן זוגה המסכן, שכלל לא ידעה שהיא אינה מעוניינת בו. בסוף הסיפור ליסה הוסיפה בהומור: "אולי אני אקנה נעליים חדשות בכסף הזה כדי שאני אוכל לברוח ממערכת היחסים הכושלת הבאה שלי".