יחזקאל צור, או כמו שהוא מציג את עצמו, "הבגדדי", שנכנס אל בית האח הגדול שלשום (שבת), הוא מהמאזינים הקבועים של תוכניתו של נתן זהבי ברדיו 103. בשיחה שערך זהבי עם המאזין בגדדי, בשנת 2018, דייר האח הגדול התבטא בחריפות נגד יאיר נתניהו וכינה אותי "זבל" בזמן השידור. זהבי לא הצליח להתאפק וענה לו בתגובה: "אתה פרובוקטור לא פחות קטן ממנו". האזינו לקטע מתוך הראיון בתוכניתו של נתן זהבי:

הבגדדי, היה מבין המפגינים שנכחו בבית המשפט במהלך התביעה, במסגרתה יאיר נתניהו תבע פעיל חברתי בשם אייבי בנימין על כך שכתב פוסט נגד אביו, ראש הממשלה בנימין נתניהו. הבגדדי סיפר, מנקודת המבט שלו, כי במהלך המשפט יאיר נתניהו הפנה כלפי תומכיו של בנימין אצבע משולשת. לדבריו, "נתניהו הקטן עשה לנו אצבע משולשת וכמעט הכניס אותה לתוך העין שלי". 

הבגדדי המשיך וסיפר כי התביעה עסקה בענייני כספים של משפחת נתניהו בפנמה, שהתבררו כסיפור שקרי. "הגענו איזה 30-40 אנשים, שמפגינים יחד כל שבת, כדי לגבות בינימין. מה הם עשו? לקחו את האולם הכי קטן בעולם. שורה וחצי, והביאו אנשים של נתניהו שישבו שם כדי שלא נוכל להיכנס. אתה מבין את הדיקטטורה?", רטן דייר האח הגדול במהלך הראיון. בהמשך, הבגדדי סיפר את פרטי החקירה והמשפט המתנהל סביבה, כשלבסוף התייחס אל דבריו של יאיר נתניהו בהקשר של אמנון אברמוביץ' ואמר: "הוא לא מגיע לציפורן שלו, חתיכת אפס".  

לאורך כל הראיון, נתן זהבי התקשה לשתוק לנוכח אמירותיו של הבגדדי וכינה אותו "פרובוקטור חולה פרסום". לדבריו של זהבי, הבגדדי בסך הכל רצה ליהנות מכמה דקות של תהילה. "אתה רוצה שיראו אותך", אמר לו זהבי, בעוד בגדדי ענה לו: "לא אותי, אכפת לי מהמדינה. רק שלא יגידו שאני שמאלני". בימים אלו, כאשר הבגדדי עלה לפריים טיים ונכנס לבית האח הגדול, הבמה שלו נפתחה בפני קהל רב של צופים. אם אתם מסכימים עם הדייר החדש, או דווקא לועגים לו כמו זהבי? כדאי שניתן לדמות שתופיע על המסך שלנו בחודשים הקרובים להראות לנו במה מדובר.