החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ מתכננת שינוי ניהולי בפעילות הישראלית שלה, ממבנה ניהולי נפרד של חברות שונות למבנה ניהולי מאוחד. בכפיפות ליורם שגיא, נשיא הקבוצה, מונה למנכ"ל פעילות ישראל ניר לוינגר, המשמש כיום כמנכ"ל חברת המכירות וההפצה. לוינגר (48) עובד כ-25 שנים בחברת המכירות וההפצה ושימש בתפקידי ניהול מגוונים. הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים, בוגר תכנית מעוז למנהיגות חברתית ציבורית, וכן בוגר תכנית המנהלים של אוניברסיטת הארוורד.
 
במסגרת השינוי יוקם מערך שיווק מרכזי שיפעל על פי חטיבות עסקיות מתמחות. כמו כן, יוקמו מערך תפעול מרכזי ומערך מכירות וסחר. כמו כן, מהלך השינוי כולל מינוי של מספר בכירים נוספים: הראל חייקין, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל מונה לתפקיד מנכ"ל מערך השיווק, ובמרכז תפקידו ניהול מותגי קוקה-קולה (ובהם קוקה-קולה זירו, פאנטה, ספרייט ,פיוזטי ועוד). עופר ינקו, מנכ"ל נביעות, מונה למנכ"ל המערך התפעולי וענבל הרסון, עד לאחרונה סמנכ"לית המכירות של קימברלי קלארק, מונתה לתפקיד מנכ"לית מערך מכירות וסחר. חברות טרה ומשקר תמשכנה לפעול במתכונת הקיימת.
 
מהחברה המרכזית לייצור משקאות קלים נמסר: "המבנה הניהולי החדש של החברה המרכזית מותאם למגמות הכלכליות והצרכניות של המשק הישראלי. אנו נמשיך לשמר ולטפח את הנכסים המרכזיים של החברה - האנשים והמותגים שהובילו את החברה המרכזית להישגים לאורך השנים".