אתמול הלכה לעולמה נעה ארבר, כתבת האופנה המיתולוגית והותירה את אנשי התעשייה עצובים וכואבים. משפחתה פרסמה את דבר פטירתה אך את הסיבות העדיפו להצניע וביקשו לשמור על פרטיותה. ארבר התגוררה בשנים האחרונות ברמת גן וסיקרה את תחום האופנה הישראלית והבינלאומית באתרי אינטרנט שונים. 

יותר מ - 30 שנים שארבר היתה לעיתונאית הישראלית היחידה שזכתה לשבת בשורה הראשונה בתצוגות הנחשבות של בתי האופנה והמעצבים הגדולים בהם: איב סאן לורן, שאנל, פנדי, ז'אן פול גוטייה, לנוון ודולצ'ה וגבנה. ארבר זכתה להערכה גדולה על פועלה ועבודתה. כתיבתה בתחום האופנה הפכה למפעל חייה והיא הותירה אחריה מורשת תודות לסגנון כתיבה ייחודי ומקצועי שהפך מזוהה עמה במרוצת השנים.

את דרכה החלה בכלל כמעצבת אופנה. ארבר הקימה מותג הנושא את שמה ופתחה חנות מצליחה בתל אביב. שנים לאחר מכן החלה לכתוב בעיתון מעריב, במגזין "את" וקרוב ל - 15 שנים כתבה ארבר במגזין הנשים "עולם האישה" בעריכת מרי יורק. "היה לי הכבוד והעונג לעבוד עם נעה. היא היתה מקצועית והידע האינסופי שלה בתחומי האמנות והאופנה הפכו אותה למובילה בתחום" אומרת מרי יורק, עורכת מגזין עולם האישה. "בנוסף לעבודתה ככתבת נעה היתה גם צלמת מחוננת. היא הגיעה לניו יורק, מילאנו ופריז חמושה בציוד של צלמים מקצועיים וחוזרת עם שקופיות שהפכו לתמונות מדהימות".

"אני זוכרת איך במשך שנים נעה זכתה להערכה רבה וכל המעצבים הגדולים היו מסדרים לה מקום ישיבה בשורה הראשונה בתצוגות א- לה אנה וינטור" נזכרת יורק. "לנעה היה ידע שאין לאף אחד. אני זוכרת איך היתה חוזרת מוקסמת מתצוגות אופנה ומסבירה לי בהתלהבות ובמקצועיות על כל בגד בקולקציות השונות. היא היתה מעיין נובע של ידע עשיר בכל מה שקשור לעולם האופנה, סוגי בדים, גזרות ואמנות בכלל. היא באמת תחסר לנו ולעולם האופנה".

נועה ארבר בת ה 83 היתה נשואה לדן ארבר, קברניט באל על ולשניים היו שלשה ילדים. נדיר, לימור ואיילת שנפטרה בנסיבות טראגיות בירח הדבש שלה. היא הותירה אחריה משפחה, חברים קרובים וחברים שכואבים את לכתה. ארבר תחסר רבות לעולם האופנה שהלך והשתנה עם השנים וחווה כעת זמנים קשים במיוחד.