בעקבות הסגר שנכפה על כל העולם בגלל מגיפת הקורונה העולמית, רבים מהזוגות מצאו את עצמם רבים או מתווכחים יותר מהרגיל. אחרי ויכוח בין בני זוג מאיטליה, הבעל, בן 48, החליט שהוא מפר את הסגר ומתחיל ללכת. אם נתחיל מהסוף, הוא נתפס על ידי המשטרה האיטלקית אחרי שהתרחק מביתו, בהליכה רגלית, כ-450 ק"מ. 

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הבעל האלמוני הפך לסנסציה ברשתות החברתיות אחרי שהלך מצפון קומו, שעל יד שוויץ, עד לדרום פאנו, שנמצא בסמוך לרצועת החוף האדריאטי. כלומר, כמעט כמו ללכת את ישראל מצפון החרמון ועד לאילת. הבעל הנסער נתפס על ידי השוטרים בסביבות השעה 02:00 לפנות בוקר ביום שלישי שעבר וסיפר להם כי הוא הלך בממוצע כ-68 ק"מ ביום במשך שבוע מאז שעזב את ביתו, כך על פי העיתון המקומי Il Resto del Carlino.

זוג מתווכח, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
זוג מתווכח, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

הרשויות סיפרו לעיתון Independent, כי האיש היה נראה צלול, אך עייף וקר, וכי הם לא האמינו בהתחלה למרחק בעצום שסיפר שהלך תוך שבוע אחד בלבד. "באתי לכאן ברגל, לא השתמשתי בשום תחבורה", אמר האיש לשוטרים והסביר כי בדרך הוא פגש אנשים שהציעו לו אוכל ושתייה וכך הוא הצליח לשרוד. לבסוף, המשטרה הצליחה לאשר את זהותו של האיש, לאחר שבדקה את תעודת הזהות שלו במאגרים הממשלתיים. מהבדיקה עלה כי אשתו אכן דיווחה עליו כנעדר שבוע קודם לכן, אחרי שהוא יצא בסערה מביתם אחרי ויכוח, ולא חזר. 

בהוראת המשטרה, הגבר העביר את הלילה האחרון בבית מלון מקומי, כאשר אשתו נסעה אל פאנו, העיירה בה הוא נמצא, על מנת לאסוף אותו בחזרה. על פי הדיווחים, האישה התבקשה לשלם את חשבון המלון של בעלה וקנס של 400 יורו (כ-1,300 שקלים) בגין הפרת הסגר.