סרטון טיקטוק שהפך לוויראלי בימים האחרונים, ונצפה כבר למעלה מ-1.4 מיליון פעמים, מציג את הרגע בו צעירה קיבלה הודעה מטרידה מסבתא שלה. מרקיטה גרין, נותרה המומה אחרי שסבתה שלחה לה תמונות עירום שלה. הסרטון הועלה לעמוד הטיקטוק הפרטי של גרין, בשם Mimibae89, ואליו צורפה הקלטה של משתמש אחר, בשם yort_, בו אפשר לשמוע את סבתה, שהשאירה עבורה הודעה קולית המנסה להסביר את טעותה. צפו בתגובה המצחיקה של הנכדה שקיבלה את תמונות העירום של סבתה:

@mimibae89

Grandma tripping I can’t even function at work ##fyp ##foryoupage ##fypシ ##4u

♬ yort_. - @yort_.

 הסרטון, שהפך במהירות לוויראלי באפליקציה, הופיע תחת הכותרת: "סבתא טעתה. אני אפילו לא מצליחה לתפקד בעבודה".גם על הסרטון עצמו נוסף טקסט בו נכתב: "כשסבתא שלך שולחת לך תמונת עירום שלה בטעות". במהלך הסרטון אפשר לראות את גרין, כשהיא עוצמת את עיניה, מנענעת את ראשה ומחזיקה את פניה בייאוש, וברקע נשמעה הודעת ההתנצלות של סבתה.

ההודעה הקולית ברקע, לגמרי גנבה את ההצגה כאשר אפשר לשמוע בה את הסבתא אומרת: "היי בובה, זו סבתא. אני מתנצלת כל כך, הכנסתי את השם שלך בטעות כשתכננתי לשלוח את התמונה לחבר שלי בריאן. בבקשה תמחקי את התמונה הזו מהגלריה שלך". בהמשך היא הוסיפה: "כשהסתכלתי אחר כך בטלפון שלי הרגשתי כל כך רע". 

כמובן שההקלטה לא הותירה את הגולשים אדישים לסיטואציה וגרמה לרבים להביע את דעתם על הסיטואציה ההזויה. אחד הגולשים כתב: "תגידי לה שתוכלי למחוק את התמונות מהטלפון, אבל לעולם לא תצליחי למחוק אותן ממוחך", בעוד אחר הוסיף: "הייתי מת אם זה היה קורה לי, זאת אומרת, טוב שיש לסבתא שלך עדיין את הביטחון... אבל עדיין... אני אמות אם זה יקרה לי". משתמש אחר הוסיף בהלצה: "הטכנולוגיה קשה לדור המבוגר, תהי גאה שסבתא שלך עדיין במשחק".