חשד להתעללות בתינוקת בדרום: תושב באר שבע בן 35 נעצר היום (חמישי) בתום מצוד ממושך בחשד שהתעלל בתינוקת בת תשעה חודשים, בתה של בת זוגו, המאושפזת בבית החולים סורוקה בבאר שבע. הוא יובא מחר לבית משפט השלום בבאר שבע, שם יבקש צוות החקירה המיוחד להאריך את מעצרו. אם התינוקת נעצרה גם היא, ובית המשפט הורה על הארכת מעצרה בחמישה ימים.

כזכור, התינוקת אושפזה במצב קשה בבית החולים סורוקה בתחילת השבוע, כשהיא סובלת מחבלות קשות בכל חלקי גופה, אך בחלוף הימים חל שיפור במצבה. בתום סדרת צילומים ובדיקות של הפעוטה, עלה החשד כי הפגיעה נגרמה כתוצאה מאלימות.

עם קבלת הדיווח מיהרו במשטרה לפתוח בחקירה ולאחר גביית עדויות נעצרו הוריה של הפעוטה, שנישאו לפני כשנה בהיות האם תושבת באר שבע בת 17 והאבא תושב נתניה בן 19, ובינתיים הספיקו להתגרש והאם נמצאת בקשר זוגי אחר. 

עם זאת, בית המשפט קיבל את טענות פרקליטתו של האב עו"ד טלי גוטליב, לפיהן אין לאב כל קשר לפרשה, והורה על שחרורו - אולם נעתר לבקשת המשטרה ועיכב את ביצוע השחרור עד הבוקר על מנת לאפשר למשטרה להגיש ערר על ההחלטה.

עו"ד טלי גוטליב ציינה כי: "אביה של הקטינה מעולם לא פגע ואף גרושתו ניתקה איתו כל קשר לכל ניסיונותיו ליצור עמה קשה עלו בתוהו. בן זוגה של האם הוא החשוד באלימות ובפגיעה בקטינה , ובריחתו מהמשטרה מדברת בעד עצמה. בית המשפט קיבל את מלוא טענותיו של האב והורה על שחרורו אולם נעתר לבקשת המשטרה ועיכב את השחרור".

בדיון עלה כי לאחרונה הגישה סבתה של הפעוטה מצד אימה, תלונות במשטרה בהן העלתה חשד כי נכדתה חווה התעללות, אולם במשטרה טוענים כי התלונות שהוגשו בין הסבתא לבתה, אימה של התינוקת, אינן קשורות לחקירה האמורה.