סרטון טיקטוק הזוי במיוחד הפך לוויראלי בימים האחרונים, ובו צעירה אמריקאית שטענה כי יצאה לבילוי עם חברותיה והשתכרה יותר מידי - עד כדי כך שמצאה את עצמה על סוס בלב הג'ונגל של מקסיקו. הצעירה, שזוהתה רק כליז, שיתפה את הסרטון בעמוד הטיקטוק שלה בשם lizzyfromtheblock99, ומאז הוא זכה ללמעלה מ-12 מיליון צפיות. אז מה בדיוק קרה שם? 

@lizzyfromtheblock99

♬ original sound - Liz

בסרטון אפשר לשמוע את ליז אומרת: "היי טיקטוק, אני כרגע אבודה בג'ונגל במקסיקו, אני לא מדברת ספרדית ואני על סוס. השתכרתי ואני לא יודעת איך הגעתי לכאן. אף אחד לא מדבר את השפה שלי אז הם לא יודעים מה אני אומרת ואני גם לא יודעת לאן אני הולכת. אני פשוט יודעת שאני על סוס". וכל זאת, בזמן שהיא רוכבת על הסוס בין שיירה של רוכבים מקסיקנים. 

@lizzyfromtheblock99

♬ original sound - Liz

בהמשך הסרטון ליז סובבה את המצלמה והראתה שישנם שני ילדים, רכובים גם הם על סוס, שניסו לדבר איתה בספרדית, אך היא לא הבינה מילה. על אף שהיא נשמעה צוחקת ובמצב רוח טוב, היא נשמעה בשלב מסוים צועקת: "אני מפחדת!". בהמשך, ליז העלתה סרטון נוסף בו היא נצפתה רוכבת על הסוס, אחרי שאיבדה שוב את דרכה ונפרדה משאר שיירת הרוכבים. "שוב אני על הסוס. אני לא יודעת לאן אני הולכת בגלל שנפרדתי משאר הקבוצה. אני כאן לבדי", הסבירה בסרטון.

@lizzyfromtheblock99

hi all I never expected my video to go viral, it was just for my friends to laugh at but I really appreciate everyone’s concern! All is good ily :)

♬ original sound - Liz

אחרי אין ספור תגובות וביקורת שליז ספגה בעקבות שני הסרטונים, היא אף שיתפה סרטון נוסף בו היא הסבירה לקהל העוקבים שלה מה בדיוק קרה בסיטואציה ההזויה אליה נקלעה. "היי עולם, אני כאן כדי להבהיר כמה דברים. קודם כל, אני חיה וחזרתי אל המלון שלי, הקטע עם הסוס היה ששנינו הלכנו לאיבוד ביער בגלל שהוא התחיל לדהור יותר מהר משאר הקבוצה", סיפרה ליז. בהמשך היא הוסיפה כי הרבה אנשים ביקרו אותה על הדרך בה היא התנהגה ועל כך שהייתה בלי מסכה. 

בסרטון נוסף, ליז גם הסבירה כי לטלפון שלה נגמרה הסוללה מיד אחרי שפרסמה את הסרטונים ולכן היא לא יכלה לדווח שהיא בסדר. ולבסוף, סיכמה וציינה שהיא מעריכה מאוד את כל הדאגה והאכפתיות שהפגינו עוקביה וסיפרה כי כעת היא בסדר גמור וממשיכה לבלות עם חברותיה במקסיקו.