כולנו שמענו על דרכים יצירתיות להציע נישואין לבן או בת הזוג, אך אישה אחת הצליחה להפתיע את הרשת אחרי שמצאה דרך יצירתית להציע נישואין לבעלה דרך משחק – שהוכן כולו על הגוף שלה. בעמוד הפייסבוק הוויראלי של Julius Dein, פורסם סרטון מדהים בו בחורה צעירה, ששמה לא ידוע, הפכה את עצמה לרובוט אנושי ובעזרת משחק מקורי היא הובילה את בן הזוג שלה כל הדרך עד להצעת הנישואין. צפו בהצעת הנישואין המדהימה של "הרובוט האנושי":

אז ככה, תחילה היא פתחה את המשחק ואמרה לבן זוגה: "ברוך הבא, זהו משחק מחשב וזהו הכפתור הראשון", בעוד היא מצביעה על כפתור המכנסיים שלה ומבקשת מבן זוגה ללחוץ עליו. אחרי הלחיצה, המכנסיים נפתחו ומולו התגלה השלב הבא - לחיצה על הטבור שלה. אחרי שבן הזוג ממשיך במשחק, הוא מגיע לשלב בו הוא צריך לבחור, ימין או שמאל. לפי הבחירה, על כף היד של הצעירה הופיעו הוראות נוספות, והבעל היה צריך רק להמשיך למלא אחריהן. 

לאורך כל הסרטון, הצעירה הנרגשת הייתה לגמרי בדמות ואף עשתה קולות כמו של מכונה אמיתית. אחרי מספר הוראות, האישה שלפה מתוך הפה שלה פתק, כאילו הייתה כספומט שמוציא שטרות, ועל הפתק היה כתוב "תסתובב אותי". על גבה של הצעירה היה כיתוב מוזר, שהתגלה בבירור כאשר הגבר הבין שהוא צריך להניח את אצבעותיו במקומות המסומנים. על גבה של הצעירה היה כתוב: "בשיער שלי", והגבר ששיתף פעולה בצורה מדהימה, המשיך את המשימה. בין שערותיה של האישה היה ציור של חור של מפתח, והיא אף הגישה לו את המפתח המתאים. 

המפתח הוביל להוראה נוספת, שבעקבותיה הגבר היה צריך לבחור בין הכיסים האחוריים של הג'ינס שלבשה הצעירה. בכיס השמאלי חיכתה לגבר מצית, בעוד בכיס הימני הופיע פתק עם צופן מסתורי, אותו הגבר צריך לפענח. אחרי עזרה קטנה של האישה, הוא הבין כי הוא צריך לחמם את הנייר בעזרת המצית ולאט לאט האותיות המיותרות החלו להימחק, עד שלבסוף נגלתה בפניו השאלה: "תרצה להתחתן איתי?". הגבר המופתע, שממש לא ציפה להצעת הנישואין המקורית, התרגש במיוחד והחל לקפוץ מרוב התרגשות, וקצת לפני שנגמר הסרטון המקסים הוא ענה:"ברור שאני אתחתן איתך".