פאניקה בקרב הורים לילדים קטנים בשכונת אם המושבות בפתח תקווה. בית המשפט שחרר בשבוע שעבר בחור צעיר אשר המשטרה חקרה בחשד לעבירות פדופיליה, ועל פי עדויות של תושבי שכונת אם המושבות, חזר לסורו. הבחור, בעל מבנה גוף צנום, פנה לקטינים, ביקש את מספר הטלפון שלהם ויצר איתם קשר מאוחר יותר. 

"מסתובב בשכונה אדם אשר נחקר במשטרה והוא חשוד. הוא נצפה אורב לילדים ונערים ומדבר עימם, לאחר מכן מבקש את הטלפון ומחייג", נכתב בהודעה שפורסמה בקבוצת ווטסאפ ובפייסבוק השכונתי. לפי ההודעה, החשוד מסתובב בקומות ובחניונים של הבניינים בשכונה, נכנס עם הקטינים למעלית כדי לבדוק באיזו קומה הם מתגוררים, מבקש את קוד הכניסה לבניין ועושה שימוש בטלפון שלהם, ככל הנראה על מנת לשמור את מספר הטלפון הנייד שלהם. 

אחד השכנים שעורר את המודעות של התושבים הסביר כי מדובר בבחור שנראה תמים ובלתי מזיק אולם כשפגש בו ותהה לגביו, הבחין כי הבחור התפתל והשיב תשובות מבולבלות. 

החשוד כפי שנתפס במצלמות אבטחה (צילום: מצלמות אבטחה)
החשוד כפי שנתפס במצלמות אבטחה (צילום: מצלמות אבטחה)

"אבקש שלושה דברים חשובים. להזכיר לילדים שלא לדבר עם זרים ובטח שלא לתת לאנשים זרים את הנייד האישי שלהם. חוקרת המשטרה מבקש להודיע למוקד 100 בכל פעם שאתם רואים אותו" נכתב בהודעה. אותו שכן ציין כי המשטרה צריכה את עזרת התושבים כי הוא משוחרר וכבר נראה מסתובב בשכונה פעמים נוספות.

מהמשטרה נמסר כי "המשטרה עצרה את החשוד ביום ה-6.12 ויומיים לאחר מכן הוא שוחרר על ידי בית המשפט. כל תלונה שמתקבלת מטופלת באופן מידי זאת בנוסף לפעילות של ניידות שיטור המבצעות פעילות מבצעית בשטח וכמובן פעילות סמויה המבוססת על מידע מודיעיני".