הנשיאה הבאה? מרים פרץ התראיינה הבוקר (שני) בכאן רשת ב' והתייחסה לפרסומים בדבר התמודדותה לנשיאות המדינה. "יש תפקידים מעניינים. הנשיאות זה תפקיד גדול, כרגע זה לא מעניין אותי." אף על פי כן, היא הבהירה כי "זה כן נמצא בסדר היום, בגלל הפניות. אני יוצאת לרחוב ואנשים אומרים לי שאני 'הנשיאה הבאה'. אני אומרת שמקסימום אני יכולה להכין להם קציצות מרוקאיות טובות. תנו להתמודד עם מה שיש".

היא לא שללה על הסף את התפקיד, ואמרה כי "אני אומרת גם שאני אדם מאמין, ושהרבה דברים בחיי לא בחרתי. לא בחרתי שיכירו אותי. הייתי משלמת הון כדי להישאר במה שהייתי ולגדל את המשפחה שלי וילדיי, אבל נגזרה עליי היציאה הזו החוצה. אני בסך הכל בחרתי בחיים, לתת משמעות לכל שנייה בחיי ולהיות ראויה לילדים שלי, לנופלים של הארץ הזו שהביאה אותי לפה. לא בחרתי את הפרסומים האלה. הגעתי למקום שהגעתי ואני מאמינה שהקדוש ברוך הוא מקדש אותי למקום של לעשות טוב, ואם זה יהיה במערכת החינוך אני אמשיך, ואם זה יהיה בתפקידים אחרים - איפה שהוא ירצה אותי אני אהיה שם".

שר החינוך נפתלי בנט מודיע למרים פרץ על זכייתה בפרס ישראל למפעל חיים על חיזוק הרוח היהודית - ישראלית

מרים פרץ היא אשת חינוך ישראלית ששכלה את שניים מבניה, קצינים בצה"ל, שנהרגו בקרב בעת שירותם. מאז היא מרצה בקרב בני נוער וחיילים. היא כלת פרס ישראל למפעל חיים בשנת 2018 וזכתה להדליק משואה ביום העצמאות ה-66.

כזכור, עמיר פרץ, הודיע באופן רשמי בראיון בגלי צה"ל כי הוא מתכוון להתמודד על נשיאות המדינה. בראיון בגלי צה"ל אמר פרץ: "אני מתמודד לתפקיד נשיא המדינה, זה אחד התפקידים שאני יכול למלא בשל היכולת שלי ליצור הידברות". בנוסף, דווח בכאן רשת ב' כי הזמר והשחקן יהורם גאון שוקל להתמודד ברצינות על התפקיד, ובפייסבוק קמה קבוצה הקוראת לבחור בגאון לנשיא המדינה. גאון מודע לקמפיין ואף נתן את הסכמתו לכך.