לאחר שנפגש ביום שלישי שעבר עם נשיא בית הדין של הליכוד מיכאל קליינר, אשר אובחן היום (שני) כחולה קורונה, ראש הממשלה נתניהו יכנס לבידוד עד ליום שישי הקרוב. קליינר, שאובחן כחולה א-סימפטומטי, ככל הנראה לא הדביק את ראש הממשלה נתניהו בנגיף, לאחר שבשתי בדיקות קורונה שביצע נתניהו, התוצאה הייתה שלילית. 

כזכור, אמש דווח כי מזכירה בלשכת רה"מ נמצאה חיובית לקורונה, אך גם במקרה זה נראה כי נתניהו לא יידרש לבידוד. מהלשכה נמסר כי "מי שבא עמה במגע יבדק בהקדם ומתבצעת כעת חקירה אפידמיולוגית. מבדיקה ראשונית נראה כי ראש הממשלה נתניהו לא נדרש לבידוד כי שהה בחדר נפרד ולא בא איתה במגע. יתר חברי הצוות יפעלו על פי הנחיות משרד הבריאות".

נתניהו מכריז על שילוש כמות החיסונים שתספק מודרנה

בתוך כך, ח"כ דוד ביטן שאובחן לפני מספר ימים כחיובי גם הוא לנגיף הקורונה, ואף אושפז אמש במחלקה לטיפול נמרץ קורונה בבית החולים שיבא שבתל השומר, כשהוא סובל מקשיי נשימה, חובר היום למכונת "אקמו" בהמלצת הצוות הרפואי במצב עירות מלאה. הוא ממשיך לתקשר עם סביבתו. מצבו עדיין קשה אך יציב.

משפחתו מבקשת להודות לצוות הרפואי, "דוד מטופל במסירות ובאחריות ע״י צוות בית החולים שיבא ואנו מבקשים להודות להם." כמו כן, מבקשת המשפחה להודות לכל המכרים והחברים על הדאגה וההתעניינות. "אנחנו מבקשים לקוות ולהמשיך להתפלל לבריאותו של דוד".