מחסני חשמל מכרה בסופ"ש 1,750 מכשירי אייפון 12 

מכשיר הסלולר אייפון 12 מסתמן כאחד הלהיטים בתחום הסלולר בתקופה הקרובה. רשת מחסני חשמל, המפיצה את מוצרי אפל, קיבלה בסופ"ש האחרון הזמנות ל־1,750 מכשירים - גידול של 186% לעומת סדרת אייפון 11 ו־322% לעומת סדרת ה־X. הדגם המבוקש ביותר היה פרימיום אייפון PRO MAX עם 256 ג'יגה, במחיר 5,149 שקל. עוד נמסר כי העיר המובילה במכירות הייתה כצפוי אילת עם 700 מכשירים, ואחריה באר שבע, ראשון לציון, תל אביב ואשדוד. הצבע השכיח בקרב הלקוחות היה הכחול הייחודי לסדרת ה־12. 93% מהלקוחות בחרו להוסיף מטען, 50% קנו אוזניות.ההשקה הרשמית לסדרת אייפון 12 תתקיים מחר בחצות.

יו"ר CBRE: רשתות ענק עברו לחנויות רחוב בגלל הקורונה

רשתות ענק קמעונאיות עברו בשלושת החודשים האחרונים לחברות רחוב מסוג פופ־אפ בגלל מגבלות הקורונה. כך מראים ממצאי בדיקה של חברת הייעוץ CBRE ישראל. יו"ר החברה ג'קי מוקמל הוסיף כי המעבר לחברות רחוב "אפשרה לאותן רשתות להמשיך לפעול במגבלות הקורונה". לדבריו, אם הקניונים יסגרו ייפתחו מאות חנויות פופ־אפ, לא רק באזור תל אביב והמרכז אלא בכל רחבי הארץ. 

אפיקי סחר חדשים באונליין: פרופורציה, קבוצת שטיר וגוטקס

התמשכות משבר הקורונה והחששות מסגר שלישי ממריצות יותר ויותר יזמים להשקעה באפיקי סחר ובמכירות אונליין. רשת מרפאות פרופורציה משיקה אתר מכירות באונליין, שמאפשר רכישה של טיפולי הסרת שיער בלייזר ישירות מהנייד או מהמחשב. מנכ"ל ובעלי הרשת אבי שלום מסביר כי "בעידן הדיגיטלי צרכנים מצפים לחוויה מותאמת ומיידית". קבוצת שטיר יוצאת אף היא במיזם חדשני, הכולל שתי תערוכות וירטואליות לשוק המזון והמשקה, שייצא לפועל במהלך ינואר. מתחם הקניות עופר בילו סנטר מקבוצת קניוני עופר פותח חנות מפעל בשטח 75 מ"ר של גוטקס אאוטלט.

ניידת מחזור תאסוף פסולת פלסטיק מהתושבים

חברת כתר פתחה במיזם חדש של איסוף ומחזור פלסטיק. הפיילוט החל בקריית אונו, וצפוי להתרחב בקרוב לערים נוספות בארץ ובעולם. עוד נמסר כי מטרת המיזם היא העלאת המודעות והחשיבות למחזור מוצרי פלסטיק ומתן פתרון קצה לפסולת פלסטית. ניידת מחזור הפלסטיק של כתר והעירייה תאסוף פסולת פלסטיק מהתושבים. המוצרים שייאספו יועברו למחזור ומשם לייצור כיסאות, ספסלים ומוצרים חדשים שיוצבו ברחבי העיר לרווחת התושבים.