זוג קשישים, בשנות ה-80 לחייהם, הפכו לאחד הדברים הכי חמים ברשתות החברתיות בתקופה האחרונה, לאחר שבתם החלה לצלם אותם במהלך תקופת הסגר. ג'וזף, בן ה-88, וסילביה דולן, בת ה-82, מתגוררים יחד בדונקסטר שביורקשייר, בריטניה. בעזרת הריקודים המדהימים שלהם, השניים כבשו בסערה את אפליקציית הטיקטוק. צפו בסרטון הטיקטוק של הזוג המקסים:

@jackiebroadbent1

♬ original sound - Tex

אמנם ג'וזף קצת חלש מזקנה, וגם סילביה כבר לא רוקדת כמו פעם בגלל דלקת הפרקים שלה, אך אלו לא מונעים מהם להוציא החוצה את שמחת החיים שלהם ולרקוד לצלילי המוזיקה האהובה עליהם. בתם של הזוג, ג'קי ברודבנט בת ה-60, העלתה את הרעיון לגרום להוריה לזוז, אחרי שראתה שקשה להם להפעיל את עצמם במהלך הסגר שנגרם עקב מגיפת הקורונה העולמית. תוך מספר שבועות בלבד, עמוד הטיקטוק של הבת צבר מאות אלפי עוקבים וסך הכל מעל למיליון וחצי לייקים. 

@jackiebroadbent1

♬ original sound - Rob Gomez

בראיון לאתר החדשות Daily Mail, בתם ג'קי אמרה: "הם נעשו ממש עצובים במהלך הסגר הראשון והם פשוט ישבו כל היום ולא עשו כלום. ידעתי שאני חייבת לעשות משהו ושההורים שלי ממש אהבו ריקוד כל השנים, אז החלטתי לשים להם את השירים האהובים עליהם ולהעלות אותם לרשת". לדבריה, הריקודים גרמו להוריה למצב רוח טוב ושמר עליהם חיוביים במהלך תקופת המגיפה. "אמא שלי לא שיתפה פעולה בהתחלה, אבל עכשיו בכל פעם שאני מגיעה לבקר אותם הם ישר רוצים שאני אצלם אותם", הוסיפה ג'קי. 

@jackiebroadbent1

# I just love these two so much - they have made us the family we have become - live life before you can't. 💕

♬ Drumming Still - James Krueger

אחרי התגובות החיוביות וכמות הצפיות העצומה שהם צברו, הזוג המבוגר החליט לאמץ את ההרגל והפך לאושיית רשת של ממש. "אנשים מכל העולם, אוסטרליה, סיביר, הוואי ומקסיקו, יצרו איתי קשר ואמרו שהקשר בין ההורים שלי מרגש אותם ושלראות את הסרטונים של הורי גרם להם למצב רוח טוב ולמוטיבציה לשבור את השגרה במהלך הסגר", סיפרה ג'קי וסכימה: "אמא ואבא אהבו את כל התגובות שהם קיבלו, אם הצלחנו לשפר את חייהם של אנשים אחרים, עשינו הרבה מעבר למה שציפינו".