בעקבות מחאת הרופאים המתמחים: העיתונאי ושדרן הרדיו של 103FM רון קופמן תקף היום (שלישי) את שר הרווחה איציק שמולי (העבודה) בציוץ חריף במיוחד. קופמן, שזכה בעברו בתואר "מגן הצדק החברתי", החליט לדבוק בצדם של המקופחים, לתפיסתו - הרופאים המתמחים.

מחאתם של הרופאים המתמחים, שנמשכת לאורך זמן רב, מרביתו בזמן העומס הכבד על מערכת הבריאות בתקופת הקורונה, נמשכת גם בימים אלה וזכתה לגב אדיר מהתקשורת. לצידם, ניצב גם קופמן, שמיען מסר חריף מאוד לשר הרווחה שנכנס לפוליטיקה לאחר ששימש אחד המובילים של מחאת האוהלים של קיץ 2011. 

ההצהרה המפתיעה של גנץ בנוגע לירושלים

בציוצו כתב קופמן: "שר העבודה, איציק שמולי, דרעק שמעל באמון בוחריו, רוצה לעשות סיבוב מטונף ע"ח המתמחים. הוא נמנע מריב עם הר"י על הפחתת שעות משמרת המתמחים הכירורגים מ-26 שעות ל-18, ודחה החלטה ב-3 חודשים. קטן עליו אם מתמחה יהרוג מנותח, כי אינו עירני. מצד שני כזונה פוליטית, הוא מחכה לג'וב. למה לריב?".

בציוץ נוסף כתב: "סמרטוט, אתה חי על חשבון המיסים שלי, שהם פי כמה וכמה ממה שעלוקה סרוחה כמוך משלם... בגדת במצביעים שלך, השמדת מפלגה, ואתה עוד שולח אנשים לטיפול? נוכל שכמותך, של נעליך בפני מממניך, מאוס חסר עתיד, עם הווה מפוקפק ונכלולי".

השר שמולי, לא נשאר חייב, מנגד. הוא החליט לשתף את דבריו של קופמן, וכתב בתגובה לא אופיינית ולא מנומקת: "לך לטיפול... ותלמד את העובדות גם".