יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר, הסביר כי מי שמפריע לשיתוף הפעולה של הליכוד וכחול לבן בממשלה הוא שר המשפטים, אבי ניסנקורן. הוא טען כי יש להחליף אותו כדי להמשיך לקיים את הממשלה. את הדברים אמר הבוקר (חמישי) בראיון לכאן רשת ב'. מיקי זוהר הוסיף ואמר כי הוא "מאוד מעורב בניסיון למנוע את הבחירות, באופן אישי ולא רשמי. שוחחתי עם ח"כים של כחול לבן וניסיתי לקדם פשרה. הקדנציה תהיה שלמה, במשך ארבע שנים. הליכוד בראשות נתניהו יעמוד בראשות הממשלה שנתיים וכחול לבן בראשות בני גנץ יעמדו שנתיים".

גנץ תקף את נתניהו: "אחרי הבחירות הוא לא יהיה עוד ראש הממשלה"

בהסברו אמר כי "ניסנקורן בתחילת הקדנציה עשה לא מעט פעולות מתריסות נגד הליכוד. הוא דיבר בעיקר למצביעים בבלפור בכל מיני סיסמאות ששמענו אותם שנים ארוכות. אןי לי משהו אישי נגדו, אפילו יש לנו קשר יום יומי, אבל בעקבות מחלוקת בנושאים המקצועיים במשרד המשפטים, נוצר שבר גדול בין הליכוד לבין כחול לבן". עוד הוסיף זוהר כי שר המשפטים הבא לדעתו לא חייב להיות ממפלגת הליכוד. 

זוהר התבטא גם בנוגע לח"כ יפעת שאשא ביטון, חברת הכנסת מטעם רשימת הליכוד. השבוע שאשא ביטון הודיעה על הצטרפותה למפלגתו החדשה של גדעון סער, ולדעתו של זוהר היא צריכה להתפטר מתפקידה. "היא חייבת להתפטר. אנחנו הכנסנו אותה לתוך סיעת הליכוד על חשבון סיעת הליכוד. לא יעלה על הדעת שחברת כנסת מהליכוד בוועדת קורונה פועלת בניגוד להחלטת הממשלה ולגורמי המקצוע תוך כדי שהיא רותמת את האופוזיציה. זה לא קורה ככה במשמעת קואליציונית, וצריך לעבוד לפיה. לא היה כל סיכוי שאאפשר לה להמשיך להתנהג כך. אם הייתי חוזר אחורה בזמן הייתי דורש לאור מה שקרה את הדחתה מהוועדה והדחתה מהמפלגה", אמר זוהר.

אתמול, שר הביטחון, בני גנץ, הגיב לדברי בכירים בליכוד על רקע המשבר בין המפלגות, ואמר כי הוא לא מתכוון להזיז את שר המשפטים אבי ניסנקורן מתפקידו. בכנס אלי הורביץ לכלכלה וחברה של המכון הישראלי לדמוקרטיה הבהיר גנץ: "אני לא מתכוון להחליף את אבי ניסנקורן, אבי עושה עבודה טובה מאוד במשרד המשפטים. הוא לא פועל מטעם עצמו אלא מטעמי ומטעם כל כחול לבן". הוא הוסיף כי "אנחנו מחויבים לשמירה על הדמוקרטיה ומוסדות המשפט ולכן התשובה היא מאוד ברורה".