מי יהיו הסלבריטאים הראשונים שיקבלו את החיסון לקורונה בישראל? איש התקשורת ויחסי הציבור רני רהב שוחח היום (חמישי) עם אריה אלדד ורוני בר און בתוכניתם ב-103FM והסביר מדוע לדעתו סלבריטאי ישראל צריכים להתחסן לפני שאר האזרחים: "הם מובילי דעת קהל".

תשדיר משרד הבריאות בנושא חיסון לקורונה

מיהם חמשת האנשים שאם הם יתחסנו מול המצלמה אז עם ישראל ירוץ להתחסן?
"קודם כל זה הרבה יותר מחמישה אנשים"

אבל אני ביקשתי ממך חמישה.
"המובילה המאוד גדולה היא רותם סלע".

באיזה תחום היא מובילה?
"יש לה שלוש תוכניות טלוויזיה בפריים טיים, ולידה נצרף גם את השותף שלה בהנחיית התוכנית נינג'ה ישראל".

רני אתה הולך פה בקטן. תן לי את האנשים.
"רגע רגע, אבל אלו האנשים. אלו האנשים שעם ישראל מסתכל ורואה מה הם עושים. בעידן של טוויטר ופייסבוק אני הייתי מרכיב רשימה של 500 אנשים כאלה".

היית מבקש מנשיאת בית המשפט העליון להתחסן בפומבי?
"בוודאי. בוודאי שכן".

היית מבקש מעורך כלי תקשורת גדול לעשות את זה?
"בוודאי, אבל הוא רלוונטי לקהל יעד מאוד ספציפי - עם ישראל לא מכיר אותו. אני מדבר על אנשים שעם ישראל מכיר ומבין. עורך עיתון הוא אדם מאוד חשוב ומשמעותי לקבוצה מאוד ספציפית, וכמובן שלכותבים. עם ישראל יכיר דווקא את אותו העיתונאי בעיתון, והוא קורא כל מילה שלו. הוא פשוט לא יודע שהאיש הכי חשוב בעיתון הוא דווקא העורך".

אז מי קובע יותר דעת קהל - דוד גרוסמן או עומר אדם?
"תראה, דוד גרוסמן הוא איש ענק, ויקר מכל. בזכות הספר שלו 'הזמן הצהוב', אותו קראתי בגיל עשרים, הבנתי מהי חמלה, והוא לימד אותי הרבה בחיים, אבל עומר אדם נקודה". 

אז היית לוקח דווקא את עומר אדם אחרי שהתפרסם שהוא הופיע במסיבות אסורות על גגות בתים בתל אביב?
"זה לא רלוונטי מה היה זה רלוונטי מה יהיה. ברגע שראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הודיע שהוא, יחד עם עובדי משרד הבריאות ושר הבריאות אדלשטיין, השיגו את החיסונים לכל עם ישראל, ואנחנו מחוסנים לפני צרפת, איטליה, גרמניה וכדומה, אז מאותו הרגע כל אדם, ולא משנה מה הוא עשה, אם הוא יכול לעזור ולשכנע את עם ישראל להתחסן ולגמור עם הסיפור הזה אז אני רוצה אותו ברשימה הזו של המחוסנים הראשונים. לא מעניין אותי מה הוא עשה. פשוט לא מעניין אותי. אני רק רוצה שעם ישראל יבין שאם ראש הממשלה מקבל את החיסון ראשון הוא בטוח - אין לנו ברירה אחרת".