בחור בשם מארק, אב לשלוש בנות בן 36, שמח כל כך לשמוע שסוף כל סוף יש לו בן בדרך אחרי שנים של ציפייה. אך לצערו, כאשר הילד הגיח אל אוויר העולם, אי אפשר היה להתבלבל – האישה בגדה בבעלה עם גבר אחר. לדבריו, התינוק כלל לא היה דומה לו, ויותר מכך, התינוק היה כהה עור בעוד שאר בני המשפחה בעלי צבע עור בהיר. 

"ברגע שנולד התינוק היה לי ברור שאני לא האבא. הוא היה כהה עור", כתב מארק בפוסט ששיתף ברשת החברתית Reddit, והוסיף: "הייתי המום לחלוטין, לא רק שגילתי שהילד שכל כך ציפיתי לו לא שלי, אלא גם גיליתי שאשתי, אנה, בגדה בי". לטענתו, מארק מעולם לא העלה בדעתו שסיטואציה כזו יכולה לקרות. על פי מה שכתב, בני הזוג היו קרובים ותיארו את עצמם כחברים טובים שחלקו ערכים, תחומי עניין ותחביבים דומים, תוך שהם מתחזקים יחד חיי משפחה. 

לדבריו של מארק, אנה אשתו תמיד רצתה רק שלושה ילדים ואילו הוא תמיד רצה יותר. "שמחתי כל כך לגלות שהיא נכנסה להיריון וציפיתי לילד הזה בכיליון עיניים", כתב מארק, שנאלץ לגלות את האמת המרה במהלך הלידה של התינוק. לכאורה, אנה פגשה את המאהב שלה בבר, שם הם נהנו יחד מערב סוער, קיימו יחסי מין לא מוגנים ואפילו החליפו מספרי טלפון על מנת שיפגשו שוב. עם זאת, אנה גילתה שהיא בהיריון בשלב מוקדם והחליטה לחסום מחייה את הבחור איתו היא בגדה בבעלה. 

לידה בבית חולים (צילום: Shutterstock)
לידה בבית חולים (צילום: Shutterstock)

"היום היא יודעת רק את שמו הפרטי אז מאוד קשה לברר מי הוא", כתב מארק והוסיף כי אחרי הסיטואציה ההזויה, אנה ניסתה להמעיט בערך המעשה שלה ואף טענה כי היא עשתה טעות ושהיא רוצה שהם יגדלו את התינוק יחד, אך מארק הרגיש שהוא חייב לעזוב. כאשר מארק החל בהליך הגירושין מאשתו, גם הוריה של האישה נכנסו לתמונה. 

אחרי שנים של חוסר הסכמה ומחלוקות בין הבעל לחותניו, בעקבות המקרה הזה הם החליטו לתפוס דווקא את הצד של הבעל. הורי האישה יצרו עם מארק קשר והציעו לשלם עבור עורכי הדין שלו, להעביר לו את קרן הנאמנות של בנותיהן ואף רצו להעיד בבית המשפט כנגד בתם. על פי דבריו של מארק, הוריה של אנה היו "גזעניים בגלוי", והם כעסו מאוד אחרי שראו שבתם ילדה עבורם נכד כהה עור ואף דרשו ממנה לתת את הבן לאימוץ. 

לבסוף, מארק אובד בעצות החליט להפנות את ההתלבטות אל הגולשים וכתב: "אני בדרך כלל מאוד רגוע ושקול, אני אשמח לקבל את עזרת הוריה ואת הכסף שלהם שיוכל לסדר את העתיד של בנותיי, אך עם זאת, כל חיי שמתי את אנה במקום הראשון ונתתי לה הכל – מה עליי לעשות?". תגובות הגולשים היו חלוקות, חלקם תמכו בבחירה להיעזר בהורי האישה, אך חלקם גינו את התנהגותם הגזענית. אז מה אתם חושבים, מה מארק צריך לעשות?